کدخبر :193960 پرینت
28 آذر 1395 - 11:55

تلاش مخابرات برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: شاخص های فعلی و ارزیابی های صورت گرفته گویای آن است که ما در راستای جلب رضایت مشترکان به موفقیت 80 درصدی دست یافته ایم، البته بررسی های صورت گرفته در سازمان تنظیم مقررات در این زمینه حاکی از یک آمار 60 درصدی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، ضمن بازدید از نمایشگاه الکامپ 2016 به ارایه توضیحاتی درباره رویکرد این معاونت پرداخت.

زارعیان با تاکید بر توجه شرکت مخابرات به جلب رضایت حداکثری مشترکان این شرکت گفت: به دنبال آن هستیم که کانال های فروش و پس از فروش را به گونه ای تغییر دهیم که مشتری برای دسترسی به خدمات و محصولات مخابراتی به ساده ترین روش ها دسترستی داشته و پس از آن در زمینه خدمات با تضمینی مناسب مواجه باشد.

وی همچنین عنوان کرد: طبق نقشه راه تدوین شده قرار بر آن است که در اولین گام ساختار بروکراتیک حذف شده و پس از آن با تجمیع کانال های ارتباطی، مشتری بتواند از طریق یک کانال واحد به خدمات قابل ارایه و خدمات پس از فروش دسترسی داشته باشد.

زارعیان در ادامه با تاکید بر تلاش مخابرات برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان گفت: تلاش داریم شرایط را به گونه ای رقم زنیم که خدمات مختلف از طریق درگاه های الکترونیک قابل دسترسی باشند.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در عین حال یاد آورد شد: در دوره جدید شاخص های جدید شرکت مخابرات در حوزه های مختلفی چون ارزیابی کارکنان، ارتباط با مشتری و غیره طراحی شده و نظارتی مستمر بر فعالیت دفاتر حضوری و غیرحضوری صورت خواهد گرفت و سعی می کنیم تا حد ممکن نیروی انسانی را از ارتباط با مشتری حذف کرده و شاخص های احصا شده  را به طور دایم کنترل کنیم.

وی ادامه داد: با این تدابیر، شرایطی وجود نخواهد داشت که مشتری نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر مخابراتی داشته یا نسبت به خدمات ارائه شده احساس نارضایتی کند.

زارعیان همچنین اظهار کرد: شاخص های فعلی و ارزیابی های صورت گرفته گویای آن است که ما در راستای جلب رضایت مشترکان به موفقیت 80 درصدی دست یافته ایم. البته بررسی های صورت گرفته در سازمان تنظیم مقررات در این زمینه حاکی از یک آمار 60 درصدی است که اکنون تلاش داریم این آمارها یکپارچه و هماهنگ شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.