کدخبر :193535 پرینت
17 آذر 1395 - 19:33

گام های اساسی در حوزه امور مشتریان شرکت مخابرات ایران

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران به مرتبط بودن بعضی از شاخص های برنامه ره نگاشت در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: «شاخص هایی مانند چسبندگی مشتری، جلوگیری از ریزش مشتری و حاکمیت نرم افزار، گام های اساسی در ارتباط با مشتری است.»

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان که در چهارمین جشنواره روابط عمومی های شرکت مخابرات ایران  سخن می گفت ، فعالیت های روابط عمومی را با تمرکز بر ارتباط با مشتری ، در دوره های مختلف ارزیابی کرد و اظهار داشت :« در ابتدا مشتری نیازمند ما بود و جایگاهی برای او تعیین نشده بود اما بعد از طرح شعار « پاسخگویی» توجه به مشتری بیشتر شد.»

وی افزود: «در دوره ورود تلفن همراه به کشور، انتقال مشتری از ثابت به همراه صورت گرفت و مشتری مداری شکل جدیدی پیدا کرد.»

دکتر زارعیان با اشاره به شکل گیری نخستین سامانه ارتباطات مردمی ( 09990) در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران براساس توجه به مشتری ، گفت :« در این دوره پختگی توجه به مشتری آغاز و تغییر نگرش دراین حوزه پدیدار شد.»

وی، ورود رقبا را همزمان با آغاز خصوصی سازی در شرکت مخابرات ایران، چالش اصلی شرکت دانست و گفت : « در این دوره روابط عمومی در معرض آزمون جدید قرار گرفت و باید دقیق تر و حساس تر عمل می کرد. شرکت مخابرات ایران با چالش خصوصی سازی و ورود رقبا به بازار مواجه بود که از آن حمایتی هم صورت نگرفت.»

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با اشاره به جدی تر شدن برنامه ریزی در حوزه مشتری گفت: « توجه به رقبا بسیار اهمیت دارد.»

وی حضور اصحاب رسانه حوزه ICT در حمایت از به ثمر نشستن برنامه ها به شکل واقعی خود تاثیرگذار دانست و ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خبرنگاران این حوزه گفت: «حوزه روابط عمومی از منظر رسانه ها نیازمند جایگاه امن برای بیان حقایق به جامعه بوده که پس از خصوصی سازی این مهم به انجام رسید.»

دکتر زارعیان، مشارکت تمام حوزه های روابط عمومی مناطق مخابراتی سراسر کشور در تحقق اهداف و برنامه های شرکت مهم ارزیابی کرد و افزود:« بدون شک دستاوردهای مهم حوزه روابط عمومی مخابرات ایران مرهون تلاش تمامی کارکنان مخابرات مناطق کشور بوده و امیدوارم این همکاری ادامه یابد.»

گفتنی است؛ در چهارمین جشنواره روابط عمومی های شرکت مخابرات ایران،از خدمات دکتر زارعیان به عنوان استاد پیشگام و پیشکسوت حوزه روابط عمومی با حضور دکتر سراییان مدیر عامل و مهندس وصلی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران  و مدیران روابط عمومی مناطق مخابراتی در سراسر کشور قدردانی شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.