کدخبر :189818 پرینت
24 مرداد 1395 - 00:20

پخش آنلاین مسابقات وزنه‌برداری ۹۴ کیلوگرم در المپیک ریو

رقابت های وزنه برداری بازی های المپیک در حالی بامداد یکشنبه به وقت تهران آغاز می شود که سهراب مرادی و علی هاشمی امید فراوانی برای کسب مدال دارند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، رقابت های گروه A دسته ۹۴ کیلوگرم بازی های المپیک از ساعت ۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می شود.

بعد از دوپینگ و حذف «آدرین ادوارد زیلنسکی» دارنده مدال طلای المپیک لندن در وزن ۸۵ کیلوگرم و همچنین برادرش «برنارد توماش زیلنسکی» دارنده مدال طلای سال ۲۰۱۶ اروپا از لهستان و نبودن نماینده روس ها یعنی «آلکسی گوزوف» و همچنین غیبت «الماس اوتشف» و «ژاسولان خدیربایف» دارندگان نقره و برنز قهرمانی سال ۲۰۱۵ جهان از قزاقستان که به دلیل دوپینگ المپیک ریو را از دست داده اند، موجب شده همه شرایط برای هنرنمایی دو نماینده لنجانی و ایلامی کشورمان مهیا باشد.

شاید مهمترین حریف مرادی و هاشمی در این دسته «وادزیم استراتسو» دارنده مدال طلای پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۵ آمریکا از بلاروس و «آئورماس دیژبالیس» دارنده مدال طلای سال ۲۰۱۵ اروپا و برنز سال ۲۰۱۴ جهان از لیتوانی است.

سهراب مرادی با وجود رکوردهایی که در ماه های گذشته از خود بر جای گذاشته یکی از پرامید ترین نمایندگان ایران است. علی هاشمی دیگر ملی پوش ۹۴ کیلوگرمی ایران حاضر در این دوره مسابقات است که امید می‌رود رکورد قابل توجهی از خود با جای گذاشته و دیگر مدال آور کشورمان باشد.

جهت مشاهده پخش زنده مسابقات وزنه برداری به لینک‌ پخش زنده‌ شبکه سوم سیما مراجعه کنید.

شبکه سوم سیما

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.