کدخبر :180967 پرینت
31 شهریور 1394 - 19:55

دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی در جمع خبرنگاران:

شبکه ملی اطلاعات اولویت اصلی شورا در دوره جدید است/ هیچ گاه عضو هیات مدیره‌ی رایتل نبوده‌ام

دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی کشور، گفت: اولویت اصلی این شورا در دوره جدید بحث شبکه ملی اطلاعات است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی، در پاسخ به این سوال که گفته می شود تاکنون 25 طرح در شورای عالی فضای مجازی منتظر تشکیل جلسات باقی مانده است، اظهار کرد: هنوز طرح‌ها را بررسی نکرده‌ایم و احتمالا باید برخی از آن‌ها تکمیل شود چرا که گفته می‌شود بعضی از آن‌ها ناقص است اما هنوز شخصا این طرح‌ها را بررسی نکرده‌ام و ممکن است پس از بررسی مشخص شود که این طرح‌ها کامل هستند.

فیروزآبادی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه تا کنون در اپراتور سوم یعنی رایتل پست سازمانی داشته است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هیچ گاه در رایتل حضور نداشته و عضو هیات مدیره نبوده‌ام و آن‌چه پیش از این در برخی رسانه‌ها عنوان شده برگرفته از یک تشابه اسمی بوده است. البته من در دوره‌ای عضو هیات مدیره‌ی شستا بوده‌ام اما در هیات مدیره رایتل هیچ وقت حضور نداشته‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا معاونان او در مرکز ملی فضای مجازی نیز تغییر خواهند کرد؟ گفت: فعلا فضای مجازی اولویت کاری و تمرکز من است.

فیروزآبادی درباره اینکه جلسه شورا چه زمانی برگزار می شود نیز عنوان کرد: در نظر داریم تا جلسات شورای عالی فضای مجازی حتما هر ماه یکبار برگزار شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.