کدخبر :180931 پرینت
30 شهریور 1394 - 14:32

ارایه سرویس پست الکترونیک بر روی تلفن همراه

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران دسترسی به سرویس پست الکترونیک را از طریق تلفن همراه برای هموطنان فراهم ساخت.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری مهر، مهندس میرزایی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات پست، افزود: این شرکت در راستای توسعه سرویس های نوین و دسترسی سریع و آسان هموطنان به سرویس ها و خدمات پستی ضمن توسعه زیرساخت های نرم افزاری سامانه پست الکترونیک، امکان دسترسی هموطنان به این سرویس را از طریق تلفن های همراه مجهز به سیستم های عامل Android ،IOS ،Windows Mobile فراهم نموده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این سرویس، طراحی نسخه های قابل نمایش سایر سرویس های شرکت پست در تلفن همراه در دستور کار مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست قرار گرفته است.

میرزایی در خصوص چگونگی دسترسی به این سامانه، اظهار داشت: کاربران می توانند با ورود آدرس Mail.post.ir در مرورگر تلفن همراه خود به این سامانه مراجعه نموده و از امکانات آن بهره مند شوند.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات با بیان این که انعطاف پذیری و تعاملی بودن از ویژگی های مهم نسخه قابل نمایش سرویس پست الکترونیک بر روی تلفن همراه می باشد گفت: بازیابی رمز عبور نیز از طریق تلفن همراه امکان پذیر است که به منظور بازیابی متقاضیان می بایست فرم و شماره همراه مربوطه را ورود اطلاعات نمایند.

مهندس میرزایی ضمن تاکید بر توسعه این نرم افزار و ارتقای قابلیت های آن عنوان کرد: سرویس چت آنلاین نیز در این سامانه به منظور تسهیل و تسریع دسترسی کاربران در حال طراحی است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار امیدواری کرد: این سرویس نوین بتواند رضایت بیش از پیش هموطنان را فراهم نماید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.