کدخبر :180897 پرینت
29 شهریور 1394 - 17:45

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین:

اگر امواج تلفن همراه 100 برابر هم شود زیانبار نیست

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین، گفت: دلیل اصلی عدم مضر بودن امواج تلفن همراه حجم کم آن است؛ چرا که حجم کم آن به گونه‌ای است که حتی اگر 100 برابر هم شود باز هم زیانبار نیست.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس پورشاکر در مراسم اهدای جوایز به برندگان همرا اول استان قزوین، افزود:بخش مهمی از امکانات نسل سوم و نسل چهارم تلفن همراه در استان قزوین نصب و امیدواریم به زودی تکمیل شده و پوشش این نسل جدید از تلفن همراه نیز در قزوین کامل شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 38 سایت تلفن همراه نسل سوم 3G و پنج سایت تلفن همراه نسل چهارم 4Gدر این استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: 20 سایت دیگر نیز در برنامه داریم که در آینده نصب می‌شود و مشترکان می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

پورشاکر اضافه کرد: برای نصب سایت‌ها مکان‌هایی در نظر گرفته شده است که بتوانیم پوشش تلفن همراه را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنیم.

وی عنوان داشت: در برخی از مناطق که پوشش تلفن همراه اول ضعیف بوده نیز در خواست داشتیم پوشش کامل شود و آن را تقویت کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان قزوین تاکید کرد: برای تقویت یا ایجاد سایت تلفن همراه اول نیاز به مکان‌هایی داریم که بتوانیم دکل‌ها را نصب کنیم و از تمام مدیران و شهروندان استان تقاضا دارم نهایت همکاری را با شرکت مخابرات استان داشته باشند و محل نصب دکل را در اختیار ما قرار دهند تا دکل‌ها در مکان‌های مشخص شده نصب شود.

وی خاطر نشان کرد: مطالب مختلفی در مورد مضر بودن امواج تلفن همراه اول منتشر می‌شود، در حالی که سازمان انرژی اتمی کشور که تنها مرجع تایید‌کننده مضرات امواج است به صورت کتبی اعلام کرده امواج تلفن همراه هیچ ضرری برای انسان و سایر موجودات زنده ندارد.

وی اظهار کرد: دلیل اصلی عدم مضر بودن امواج تلفن همراه حجم کم آن است؛ چرا که حجم کم آن به گونه‌ای است که حتی اگر 100 برابر شود نیز زیانبار نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین در پایان یادآور شد: تمام سعی ما براین است بتوانیم با پوشش کامل تلفن همراه در نقاط مختلف، بهترین خدمات را به شهروندان ارایه دهیم.

در این جشنواره یک دستگاه اتومبیل ام وی ام شاسی بلند x33،سی دستگاه گوشی و تبلت و 250 عدد سیم کارت دائمی ویژه مشترکین و یک دستگاه اتومبیل پراید، 5 دستگاه تبلت و 20 عدد گوشی هوشمند ودر ازای فعالسازی 20 سیم کارت دائمی، دو عدد سیم کارت دائمی به دفاتر خدمات ارتباطی تعلق گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.