کدخبر :17283 پرینت
27 مهر 1393 - 07:38

"رایتل" اولین اپراتور تلفن همراهی که به هیات مدیره‎ی سازمان نصر تهران راه یافت

متن خبر

در چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره‎ی سازمان نصر تهران که 17 مهرماه برگزار شد، 29 نفر از کاندیداها در شاخه‎ی شرکت‎ها، 4 نفر در شاخه‎ی فروشگاه‎ها، 6 نفر در شاخه‎ی مشاوران و 3 نفر در شاخه‎ی بازرس وارد میدان رقابت شدند و در نهایت 20 نفر با کسب حداکثر آراء برنده‎ی این انتخابات شدند.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، در این دوره از انتخابات نظام صنفی رایانه‎ای استان تهران، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت رایتل با کسب 660 رای، حائز سومین رای حداکثری شد و به عنوان عضو هیات مدیره‎ی سازمان نصر تهران برگزیده شد، تا برای اولین بار مدیرعامل یک اپراتور تلفن همراه در هیات مدیره‎ی سازمان نصر جای گیرد.

 

در همین راستا، مهندس سید مجید صدری مدیرعامل رایتل در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، از نظام صنفی رایانه‎ای، به عنوان یک NGO تاثیرگذار در حوزه‎ی ارتباطات و فناوری اطلاعات نام ‎برد.

 

وی، درباره‎ی علت عضویت رایتل در نظام صنفی، گفت: اعتقاد دارم نظام صنفی به عنوان یک NGO می‌تواند در حوزه‎ی کامپیوتر، رسانه و فناوری اطلاعات تاثیرگذار باشد و به همین دلیل به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در این مجموعه عضو شدیم.

مدیرعامل شرکت رایتل در ادامه ابراز داشت: دوستان هم به ما اعتماد کردند و اعضای صنف من را به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره‎ انتخاب کردند.

عضو جدید هیات مدیره‎ی سازمان نظام صنفی رایانه‎ای استان تهران، در پایان خاطرنشان کزد: امیدوارم بتوانم از این فرصت استفاده کرده و خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.