کدخبر :172532 پرینت
04 بهمن 1393 - 13:08

بررسی وضعیت پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت توسط دکتر واعظی

جلسه کنترل پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزیر، مدیران وزارتخانه و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت روز پنج شنبه دوم بهمن ماه سالجاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شرکت زیرساخت اعلام کرد: در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت پروژه های در دست اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد، میزان پیشرفت هر یک از پروژه ها، موانع موجود و راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در روند اجرای آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه جلسه چند طرح زیرساختی که در مرحله مطالعه قرار دارند مورد بررسی قرار گرفته و دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اظهار رضایت از روند پیشرفت پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت از تمامی مدیران و کارکنان این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این جلسه مهندس محمود خسروی، معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تشکر از حضور دکتر واعظی و سایر مدیران وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که با حمایت های صورت گرفته، پروژه های ملی و بین المللی این شرکت در زمان مقرر و با موفقیت به نتیجه برسند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.