کدخبر :171870 پرینت
05 دی 1393 - 21:37

وزیر ارتباطات در رونمایی از سیستم اتوماسیون اداری کرمانشاه:

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت روستایی از اصلی‌ترین پروژه‌های دولت یازدهم است

وزیر ارتباطات در بازدید از سیستم اتوماسیون اداری استان کرمانشاه، گفت: اتوماسیون اداری لازمه تحقق دولت الکترونیک است و استان کرمانشاه به عنوان یکی از استانهای پایلوت در اجرای این مهم است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی پس از رونمایی از اتوماسیون اداری استان کرمانشاه، گفت: امیدوارم این استان با اجرای اتوماسیون اداری به عنوان استان پایلوت در زمینه دولت الکترونیک پیش‌قدم باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اتوماسیون اداری را پیش نیاز دولت الکترونیک خواند و افزود: استفاده از اتوماسیون اداری یا همان مکاتبات بدون کاغذ عاملی برای سرعت بخشیدن خدمات رسانی به مردم و زمینه صرفه جویی ملی می شود.

واعظی سپس با حضور در روستای گل محمدی از توابع گیلانغرب از نزدیک در جریان مشکلات مردم این روستا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این روستا ضمن ارج نهادن به خواستهای مردمی در دولت تدبیر و امید و استقبال از پیشنهادات روستاییان در حوزه ارتباطات، گفت: پروژه اینترنت پرسرعت روستایی و رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه از اصلی ترین پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید برای روستاهای کشور است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.