کدخبر :171613 پرینت
18 آذر 1393 - 22:50

تاکید بر توسعه‎ی همکاری‎های ایران و قطر در حوزه‎ی ICT

دکتر احصاء الجابر وزیر ارتباطات کشور قطر با تاکید بر پیشرفت های ایران در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواستار گسترش روابط دو کشور در این عرصه شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی گفت: در صدد توسعه  روابط و افزایش همکاری های خود در تمامی زمینه ها به خصوص در زمینه های اقتصادی و فناوری اطلاعات و ارتباطات با کشور قطر هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که ایران و قطر ظرفیت بالایی برای همکاری در زمینه های مختلف دارند، تأکید کرد: این سفر گام جدی و رو به جلو جهت توسعه روابط شرکت های بخش خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات   با کشور قطر است.

همچنین دکتر احصاء الجابر وزیر ارتباطات  کشور قطر با تاکید بر پیشرفت های ایران در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواستار گسترش روابط دو کشور در این عرصه شد.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به کشور ایران، گفت: توانمندی های ایران در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافته است و دو کشور می توانند بر همین اساس در این حوزه ارتباطات خود را گسترش دهند.

وی گفت: در این راستا باید بررسی های بیشتری صورت گیرد تا  دو کشور  به منظور توسعه هر چه بیشتر از تجربیات هم بهره ببرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قطر  همچنین بر اشتراکات دینی و فرهنگی دو کشور تاکید تصریح کرد:  ایران و قطر با وجود داشتن ظرفیت ها و امکاناتی که دارند می توانند حجم روابط تجاری خود را تا اندازه قابل قبولی افزایش دهند.        

لازم به ذکر است دولت یازدهم با هدف گسترش روابط با  کشور های منطقه، سطح مروادات سیاسی و اقتصادی  خود را با کشور قطر افزایش داده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.