کد مطلب: 

6700

تبدیل تلفن همراه به رادیوی ترانزیستوری+ عکس

تبدیل تلفن همراه به رادیوی ترانزیستوری+ عکس

دانشمندان ابزار جدیدی را خلق کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند را به رادیوی ترانزیستوری کوچک برای استفاده در فضاهای فاقد سیگنال تبدیل می‌کند.

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، همواره نقاط بسیاری در فضای خارج از شهرها وجود دارند که فاقد هر گونه سیگنال تلفن‌همراه هستند.

دستگاه‌های مخابره یا رادیوهای ترانزیستوری کوچک یک خط مستقیم ارتباطی را صرف‌نظر از این که سرویس تلفن همراه در دسترس باشد یا خیر، به کاربران ارائه می‌دهند.

ابزار جدید متصل‌شونده به نام The Alianza DxB تلفن هوشمند را به یک رادیوی ترانزیستوری تمام کاربردی چندبانده تبدیل می‌کند و بنابراین نیاز به حمل ابزارهای چندگانه در مسافرت‌های خارج از شهر را برطرف می‌کند.

سیستم ارائه‌شده بر روی VHF، UHF و 800 مگاهرتز عمل می‌کند و از یک سیگنال تلفنی در یک ابزار برای بسط‌دادن طیف خود در سراسر جهان با استفاده از ویژگی تقویت‌کننده Radio-Over-IP استفاده می‌کند.

بخشی از راهکار اتصالی (docking) محفظه سخت است که برای محافظت از این ابزار طراحی شده است.

به این دلیل که کاربران مورد هدف افرادی هستند که ابزار را به خارج از شهر حمل می‌کنند، وجود یک محفظه ضروری به نظر می‌رسد.

آنتن و دستگیره‌های واقع در بخش فوقانی محفظه قابل حذف هستند و بنابراین، می‌توان از Alianza DxB صرفاً به عنوان یک محفظه پشتیبان باتری استفاده کرد که در آن ویژگی‌های رادیوی دو طرفه نیازی نیست.

سیستم مزبور همچنین مجهز به یک باتری داخلی است که دو هدف را برآورده می‌کند: زنده نگه‌داشتن رادیوی ترانزیستوری و شارژ گوشی‌همراه متصل.

در خصوص عمر باتری این ابزار گزارشی ارسال نشده است.

در حالی که DxB به یک تلفن متصل می‌شود، هیچ نرم‌افزار خاصی برای استفاده از بخش رادیوی دو طرفه اساسی لازم نیست.

حتی در صورتی که مالک تلفن هوشمند جانش را از دست دهد، این سیستم باز هم قادر به اجرای کاربردهای رادیوی ترانزیستوری است.

هنگامی سیگنال وجود دارد که ابزار در بهترین حالت خود به همراه تقویت‌کننده Radio-Over-IP باشد.

برای سرویس‌های اضطراری، داشتن یک طیف نامحدود ضروری است و توانایی اتصال با گوشی هوشمند این محصول را بسیار جالب توجه کرده است.

کمپانی Bricom Solutions، طراح این ابزار در حال بودجه‌گذاری با هدف دسترس‌پذیری محصول خود برای مصرف‌کنندگان معمولی و تجارت‌های بزرگ است.

بهای حداقل ابزار جدید 400 دلار امریکا اعلام شده است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-04-19 20:58

افزودن دیدگاه جدید