کد مطلب: 

293472

شرکت های دراپ شیپینگ؛ معرفی 12 شرکت مورد نیاز دراپ شیپرها

دراپ ‌شیپینگ به‌عنوان یک استراتژی محبوب در تجارت الکترونیک شناخته می‌شود. این سبک از کسب‌وکار، برای کسانی که به‌دنبال ورود به دنیای فروش آنلاین هستند، ایده‌آل است.
شرکت های دراپ شیپینگ؛ معرفی 12 شرکت مورد نیاز دراپ شیپرها

گزارش آگهی/ دراپ ‌شیپینگ به‌عنوان یک استراتژی محبوب در تجارت الکترونیک شناخته می‌شود. این سبک از کسب‌وکار، برای کسانی که به‌دنبال ورود به دنیای فروش آنلاین هستند، ایده‌آل است. دراپ شیپینگ این امکان را فراهم می‌آورد که بدون نگه‌داری موجودی فیزیکی، محصولات را به‌صورت غیرمستقیم به بازار عرضه کنید. در جایگاه یک دراپ‌شیپر باید با بهترین شرکت های دراپ شیپینگ آشنا باشید.

اگر به‌دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار دراپ‌ شیپینگ هستید، باید بدانید که از کجا باید آغاز کنید. یافتن وب‌سایتی مطمئن، می‌تواند برای دراپ‌شیپرهای تازه‌کار دشوار باشد. خوشبختانه مجموعه myfxzone تمام راه‌کارهای لازم برای تبدیل شدن به یک دراپ‌شیپر حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مجموعه زیرنظر سینا سینری، اولین دراپ‌شیپر ایرانی مدیریت می‌شود.

تفاوت‌های کلیدی بین دراپ شیپینگ و عمده‌فروشی محصولات چیست؟

اگر یک دراپ‌شیپر تازه‌کار هستید و می‌خواهید با شرکت های دراپ شیپینگ همکاری کنید، باید با تفاوت‌های این دو روش آشنا باشید.

دراپ شیپینگ
مدل کسب‌وکار

در دراپ شیپینگ، خرده‌فروش محصولات را در انبار نگه‌داری نمی‌کند. در عوض، آن‌ها سفارشات را به تامین‌کننده‌ شخص ثالث که مستقیماً برای مشتری محصولات را ارسال می‌کند، انتقال می‌دهند.

فرآیند

شما محصولات تولید‌کننده شخص ثالث را در فروشگاه آنلاین خود لیست می‌کنید. هنگامی که یک مشتری سفارشی را ارسال می‌کند، تامین‌کننده، انتخاب، بسته‌بندی و حمل‌ونقل را انجام می‌دهد.

مزایا

  • بدون نیاز به مدیریت موجودی یا تدارکات زنجیره تامین؛
  • سرمایه‌گذاری اولیه پایین؛
  • ایده‌آل برای مشاغل آنلاین؛

عمده‌فروشی
مدل کسب‌وکار

عمده‌فروشی شامل خرید عمده‌ کالا از تولیدکنندگان یا توزیع‌کنندگان، ذخیره آن‌ها و فروش مجدد محصولات به مشتریان است.

فرآیند

شما مقادیر زیادی از محصولات را با قیمت پایین خریداری می‌کنید و خودتان مدیریت موجودی را در دسترس دارید. برخلاف دراپ شیپینگ، در این روش تمام مسئولیت‌های بسته‌بندی و حمل‌ونقل بر عهده خودتان است.

مزایا

  • بر مدیریت سفارشات، کنترل بیش‌تری دارید؛
  • به نرخ‌های ارزان‌تر محصولات دسترسی دارید؛
  • برای فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین مناسب است؛

شرکت های دراپ شیپینگ؛ معرفی 12 شرکت مورد نیاز دراپ شیپرها

انواع شرکت های دراپ شیپینگ

دراپ ‌شیپینگ یک مدل کسب‌وکار است که در سال‌های اخیر به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است و علاقه‌مندان زیادی به یادگیری و آموزش دراپ شیپینگ مشغول هستند. دراپ‌شیپرها می‌توانند با کمک شرکت های دراپ شیپینگ تامین‌کنندگان قابل اعتمادی را پیدا کنند. در ادامه با این شرکت‌ها آشنا می‌شوید.

DSers-AliExpress Dropshippin

به‌عنوان یکی از برترین شرکت های دراپ شیپینگ شناخته می‌شود که با دارا بودن بیش از 100 میلیون کالا، گستره‌ای وسیع از محصولات را پیش روی شما قرار می‌دهد. این پلت‌فرم از بدو آغاز خود امکان دسترسی به انواع محصولات را فارغ از حوزه تخصصی شما فراهم می‌آورد. علی اکسپرس با ارائه قیمت‌های رقابتی، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسب‌وکارهای دراپ شیپینگ با بودجه محدود محسوب می‌شود.

شرکت Spocket

Spocket یکی دیگر از شرکت‌های دراپ شیپین است که به‌دلیل داشتن تأمین‌کنندگان متنوعی در آمریکا و اروپا، به‌عنوان یکی از پلت‌فرم‌های برجسته در این حوزه شناخته می‌شود. این سایت همچنین با کسب‌وکارهایی در کانادا، آسیا، استرالیا و برزیل همکاری می‌کند. از ویژگی‌های برتر Spocket، می‌توان به ارسال سریع محصولات از ایالات متحده و اروپا، همکاری با تأمین‌کنندگان معتبر و ارائه خدمات مشتریان اشاره کرد

لازم به ذکر است که قیمت‌ها در Spocket ممکن است نسبت به سایر شرکت های دراپ شیپینگ کمی بالاتر باشد، اما این پلت‌فرم برای کسب‌وکارهایی که به‌دنبال سرعت بالا در ارسال و کیفیت عالی محصولات هستند، انتخاب مناسبی است.

SaleHoo

SaleHoo به‌عنوان یک منبع جامع برای دراپ‌شیپرها، عمده‌فروشان و فروشگاه‌های آنلاین عمل می‌کند. این شرکت امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از تأمین‌کنندگان را برای بیزینس‌های دراپ شیپینگ فراهم می‌کند. با استفاده از SaleHoo، صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند به اطلاعات دقیق و کاملی درباره محصولات، آمار فروش و تأمین‌کنندگان برتر دست یابند.

Zendrop

Zendrop یکی از شرکت های دراپ شیپینگ مطرح است که در لیست انتخابی بسیاری از خرده‌فروشان جای دارد. اگر به‌عنوان یک دراپ‌شیپر به‌دنبال محصولات متنوع از ایالات متحده هستید و دوست دارید بسته‌بندی سفارشی‌سازی شده‌ای را ارائه دهید، Zendrop گزینه مناسبی برایتان محسوب می‌شود.

این سایت با تأمین‌کنندگان معتبر در سطح جهانی همکاری می‌کند و همیشه سعی داشته خدمات منحصر به‌فردی را نسبت به سایر شرکت های دراپ شیپینگ ارائه دهد. کسب‌وکارهایی که ارزش زیادی بر کیفیت و بسته‌بندی حرفه‌ای قائل هستند، گزینه مناسبی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

Modalyst

Modalyst یک برنامه dropshipping خودکار است که برای فروش محصولات از برندهای معتبر و مشهور طراحی شده است. این پلت‌فرم گزینه‌ای اقتصادی برای دراپ‌شیپرهای با بودجه محدود است که می‌خواهند محصولات با کیفیت و اورجینال را با هزینه‌ای کم‌تر به فروش برسانند.

Trendsi

Trendsi یک انتخاب مناسب برای دراپ‌شیپرهای علاقه‌مند به صنعت پوشاک در آمریکا است. بیزینس‌هایی که در جستجوی تامین‌کنندگان قوی با محصولات متنوع در حوزه پوشاک هستند، می‌توانند با این شرکت وارد همکاری شوند. با این‌حال، لازم است بدانید که Trendsi نسبت به دیگر شرکت های دراپ شیپینگ سرعت عمل بالاتری دارد.

Inventory Source

Inventory Source یک سایت قوی در بخش تامین کالا است. این وب‌سایت به شما امکان می‌دهد تا هزاران محصول را به‌صورت خودکار با تامین‌کنندگان دراپ‌شیپینگ هماهنگ کنید. Inventory Source به‌عنوان یکی از شرکت های دراپ شیپینگ دارای دو نوع پلن اتوماسیون است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اتوماسیون موجودی Inventory Automation

این پلن شامل بیش از 180 تامین‌کننده است و قابلیت اتصال به 20 فروشگاه و بازار آنلاین را دارد. با استفاده از این پلن، موجودی کالاها را به‌روز نگه‌ می‌دارید و قیمت‌ها را با تغییرات قیمت‌های تامین‌کنندگان هماهنگ می‌کنید.

اتوماسیون کامل Full Automation

 این پلن مسیریابی خودکار سفارشات را انجام می‌دهد و دراپ‌شیپرها را از دغدغه‌های پیگیری آن آسوده‌خاطر می‌کند. با استفاده از این پلن، سفارشات از فروشگاه‌های دراپ‌شیپر جمع‌آوری شده و به تامین‌کنندگان مناسب برای تحویل ارسال می‌شوند. همچنین، شماره پیگیری سفارشات نیز به‌صورت خودکار از تامین‌کنندگان تا فروشگاه‌ها پیگیری می‌شود.

به‌طور کلی، اتوماسیون در تامین کالاها به شما کمک می‌کند تا فرآیند دراپ‌ شیپینگ را بهبود بخشید و آن‌را به‌صورت هوشمندانه مدیریت کنید.

Wholesale Central

یک پایگاه داده رایگان و جامع از تأمین‌کنندگان، دراپ‌شیپرها و فروشندگان عمده ‌است. این سایت اینترنتی، فرصتی بی‌نظیر برای پیدا کردن تأمین‌کنندگانی است که به‌دنبال ایجاد ارتباطات نزدیک‌تر با خرده‌فروشان هستند.

برای کسانی که می‌خواهند به‌راحتی شرکت های دراپ شیپینگ و تأمین‌کنندگان را پیدا کنند و نیازی به ابزارهای مدیریت سفارش ندارند، Wholesale Central می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

Worldwide Brands

یک انتخاب مناسب برای صاحبان فروشگاه‌هایی است که به‌دنبال یک منبع قابل‌اعتماد از تأمین‌کنندگان و دراپ‌شیپرها هستند. Worldwide Brands با ابزارهایی که دارد، تامین محصولات مورد نیازتان را انجام می‌دهد و طیف گسترده‌ای از محصولات را در اختیارتان می‌گذارد.

Megagoods

یک توزیع‌کننده آنلاین متخصص در بخش خدمات دراپ شیپینگ است. این شرکت به شما راهی ساده برای رشد کسب‌وکار آنلاینتان ارائه می‌دهد. با عضویت در Megagoods، شما به محصولات مورد نیاز کسب‌وکار خود با کم‌ترین قیمت‌ها دست خواهید یافت. Megagoods این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا فروشگاه آنلاین خود را بهبود بخشید یا در هر بازاری فروش داشته‌باشید؛ بدون این‌که خودتان پولی را سرمایه‌گذاری کنید.

از ایران چگونه می‌توانیم با شرکت های دراپ شیپینگ همکاری کنیم؟

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در زمینه ارز و حمل‌ونقل بین‌المللی به ایران، احتمالاً کسب‌وکار دراپ شیپینگ به‌نظر مشکل و پیچیده می‌آید. اما با وجود این محدودیت‌ها، هنوز راه‌هایی برای فعالیت در این حوزه وجود دارد. قبل از هر چیز، باید به مشکلات احتمالی در دراپ شیپینگ توجه کنید تا با آگاهی کامل و بررسی دقیق ریسک‌ها، به این عرصه وارد شوید. اگر بتوانید برای موارد زیر در ایران راه‌حلی پیدا کنید، می‌توانید دراپ شیپینگ را شروع کنید.

  • نحوه پرداخت ارز؛
  • انتخاب تامین‌کننده مناسب؛

راه‌حل‌های دراپ شیپینگ در ایران

اگر قصد دارید با شرکت های دراپ شیپینگ وارد همکاری شوید، باید از راه‌حل‌های زیر استفاده کنید تا بتوانید این نوع بیزینس بین‌المللی را در ایران راه‌اندازی کنید.

استفاده از سرویس‌های پرداخت آنلاین و ارز دیجیتال

برای حل مشکل انتقال وجوه و پرداخت‌های آنلاین در ایران، می‌توانید از سرویس‌های پرداخت آنلاین مانند پی‌پال استفاده کنید و از طریق شرکت‌های واسط در ایران، درآمد خود را به ریال تبدیل کنید. همچنین می‌توانید از ارزهای دیجیتال مانند تتر، بیت کوین و اتریوم برای انجام معاملات بین‌المللی استفاده کنید.

انتخاب تأمین‌کننده حرفه‌ای

برای راه‌اندازی دراپ شیپینگ، انتخاب تامین کنندگان دراپ شیپینگ مناسب بسیار مهم است. تأمین‌کننده باید دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت ارسال به موقع و به مقصد صحیح باشد. همچنین، سیاست‌های بازگشت محصولات و بازپرداخت هزینه‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد. تامین‌کننده‌ای که انتخاب می‌کنید باید سابقه همکاری با دراپ‌شیپرهای ایرانی را داشته‌باشد.

سخن آخر

تیم myfxzone زیرنظر مستقیم سینا سینری، اولین دراپ‌شیپر ایرانی مدیریت می‌شود. او در زمینه‌هایی مثل تجارت الکترونیک، وب 3، بلاک‌چین، دراپ شیپینگ و NFT تجربیات ارزشمندی دارد و مشاوره‌های مفید و کاربردی را به علاقه‌مندان این بخش‌ها ارائه می‌دهد. مجموعه myfxzone با ارائه دوره دراپ شیپینگ به مخاطبان خود کمک می‌کند تا محصولات مناسبی را انتخاب کنند و با قابل‌اعتمادترین شرکت های دراپ شیپینگ وارد همکاری شوند. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و استفاده از تجربیات آن‌ها، به وب‌سایت myfxzone مراجعه کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2024-04-17 12:26

افزودن دیدگاه جدید