کد مطلب: 

293163

اهمیت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت برای توسعه مناطق مختلف شهری

جلسه هماهنگی پروژه فیبرنوری میان ادارات کل ارتباطات استان های سراسر کشور با معاونت امور استان های صداوسیما برگزار شد، که در آن بر اهمیت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت برای توسعه مناطق مختلف شهری و همچنین، اهمیت همکاری میان طرفین برای ارتقای سطح دانش مردم در حوزه ارتباطات و فضای کسب و کار تاکید شد.
اهمیت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت برای توسعه مناطق مختلف شهری

به گزارش سیتنا، جلسه هماهنگی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما به صورت ویدیوکنفرانسی با مدیران صدا وسیما و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها برگزار شد.

در این جلسه، که به همت امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسن عابد‌ینی معاون امور استان‌های صدا وسیما برگزار شد بر اهمیت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت برای توسعه مناطق مختلف شهری و همچنین، اهمیت همکاری میان طرفین برای ارتقای سطح دانش مردم در حوزه ارتباطات و فضای کسب و کار تاکید شد.

طرفین تصریح کردند این تدابیر به افزایش رقابت‌پذیری کسب و کارهای محلی و افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی در استان کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-09 09:52

افزودن دیدگاه جدید