کد مطلب: 

293062

نگرانی آمریکا پیرامون محدودیت‌های هند بر واردات ICT و موانع تجارت دیجیتال

آمریکا نسبت به محدودیت‌های هند بر واردات محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ابراز نگرانی کرده و مسائلی را در مورد موانع تجارت دیجیتال مطرح کرده است.
نگرانی آمریکا پیرامون محدودیت‌های هند بر واردات ICT و موانع تجارت دیجیتال

به گزارش سیتنا، بر اساس گزارشی از اکونومیک تایمز، آمریکا سیاست های تجاری هند را زیر نظر دارد و نگرانی‌هایی را در مورد محدودیت های واردات ICT مطرح کرده است، که معتقد است می‌تواند بر جریان تجارت دیجیتال بین دو کشور تأثیر بگذارد.

این گزارش بیان می‌کند که آمریکا با مقامات هندی برای رفع این نگرانی‌ها تعامل داشته و از هند خواسته است تا موانع تجاری در بخش دیجیتال را کاهش دهد.

آمریکا معتقد است که محدودیت های هند بر واردات ICT می‌تواند مانع رشد تجارت دیجیتال شود و سرمایه گذاری خارجی در این بخش را متوقف کند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که آمریکا برای دسترسی بیشتر به بازار برای شرکت های ICT خود در هند فشار آورده است و از حذف الزامات بومی سازی و محدودیت های انتقال داده حمایت می‌کند. دولت هند از سیاست های خود در مورد واردات فناوری اطلاعات و ارتباطات دفاع کرده و اعلام کرده است که این سیاست ها برای حفاظت از امنیت ملی کشور و ارتقای تولید داخلی ضروری است. دولت هند همچنین اعلام کرده است که آماده گفت و گو با آمریکا و سایر کشورها برای رفع نگرانی‌های آنها است.

با این حال، این گزارش خاطرنشان می‌کند که آمریکا و هند در سال های اخیر بر سر چندین موضوع تجاری از جمله تعرفه‌ها، تجارت الکترونیک و محلی سازی داده‌ها با هم اختلاف نظر داشته اند. این گزارش حاکی از آن است که حل این مسائل مستلزم ادامه گفت وگو و همکاری بین دو کشور است.

این گزارش نتیجه‌گیری می‌کند که محدودیت‌های هند بر واردات فناوری اطلاعات و ارتباطات و موانع تجارت دیجیتال می‌تواند بر روابط تجاری این کشور با آمریکا و سایر کشورها تأثیر بگذارد و می‌تواند سرمایه‌گذاری خارجی در این بخش را کاهش دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-06 14:37

افزودن دیدگاه جدید