کد مطلب: 

291291

مدیرعامل مخابرات: امیدواریم با هوشیاری به توسعه لازم در حوزه زیرساختی، فضای مجازی و پیشرفت در ارائه خدمات برسیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با وجود بسیاری از نامهربانی ها در حوزه مخابرات که موجب مشکلات عدیده ای برای کارکنان مخابرات و توسعه شرکت شد، بسیار امیدوار هستیم با هوشیاری و تدابیر درست در شرکت به توسعه لازم در حوزه زیرساختی و فضای مجازی و پیشرفت در ارائه خدمات برسیم.
مدیرعامل مخابرات: امیدواریم با هوشیاری به توسعه لازم در حوزه زیرساختی، فضای مجازی و پیشرفت در ارائه خدمات برسیم

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی در دومین روز سفر به استان قزوین، در جمع صمیمی کارکنان مخابرات شهرستان محمدیه و البرز بیان کرد: تمام متخصصان شرکت مخابرات در سراسر کشور همانند ستون این شرکت بوده و تاثیر زیادی بر موفقیت آن دارند.

وی با تاکید بر همدلی و همکاری برای رسیدن به موفقیت اظهار داشت: با وجود بسیاری از نامهربانی ها در حوزه مخابرات که موجب مشکلات عدیده ای برای کارکنان مخابرات و توسعه شرکت شد، بسیار امیدوار هستیم با هوشیاری و تدابیر درست در شرکت به توسعه لازم در حوزه زیرساختی و فضای مجازی و پیشرفت در ارائه خدمات برسیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه نیروی انسانی در این شرکت به عنوان سرمایه اصلی مطرح است، اظهار داشت: شما کارکنان با تلاش و تعصب خود موجب رشد و تقویت اقتصادی کشور بوده و سربازان جبهه جنگ ترکیبی و اقتصادی با دشمن هستید.

مجید سلطانی با نوید آینده روشن برای شرکت مخابرات و کارکنان آن، اظهار امیدواری کرد؛ باهمکاری و همدلی تمام کارکنان، خانواده بزرگ ارتباطات و مخابرات در سراسر کشور به وضیعت مطلوب و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابند.

مدیرعامل شرکت در دیدار با کارکنان مخابرات محمدیه و البرز، ضمن تبریک فرارسیدن ایام میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج)، از تمامی کارکنان درخواست کرد به عنوان یک وظیفه ملی و اسلامی، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حضوری پرشور و تحسین برانگیز داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-19 09:44

افزودن دیدگاه جدید