کد مطلب: 

291058

بایدن عکسی با چشمان لیزری منتشر کرد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، عکسی عجیب از خود با چشم‌های لیزری در پلتفرم ایکس منتشر کرد که احتمال می‌رود این عکس در واکنش طعنه‌آمیز به گزارش‌های منتشر شده از تقلب در مسابقه فینال فوتبال آمریکایی «سوپربول» منتشر شده باشد.
بایدن عکسی با چشمان لیزری منتشر کرد

به گزارش سیتنا، پست توییتری اکانت ایکس (توییتر سابق) جو بایدن سر و صدای زیادی به راه انداخته است؛ او در این پست که حاوی عکسی از خود با چشم‌های لیزری است، نوشت: «همانطور که برنامه ریزی کرده بودیم، رخ داده است.»

این جمله، گمانه زنی‌ها را در مورد منظور او ایجاد کرده است، اما گزارش‌های خبری و کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند که رئیس جمهور آمریکا در واکنش طعنه‌آمیز به گزارش‌های منتشر شده از «تقلب» در مسابقه فینال فوتبال آمریکایی «سوپربول» این عکس منتشر کرد.

پس این عکس با سوپربول چه رابطه‌ای دارد و تیلور سوئیفت چه ربطی به این موضوع دارد؟

رئیس جمهور ایالات متحده این تصویر را پس از فینال سوپربول بین تیم‌های کانزاس سیتی و سان‌فرانسیسکو فورتی ناینرز، که روز دوشنبه برگزار شده، منتشر کرد.

این مسابقه با پیروزی کانزاس سیتی چیفز مقابل سان‌فرانسیسکو فورتی ناینرز به پایان رسید.

«تراویس کلس»، دوست پسر تیلور سوئیفت، یکی از بازیکنان است.

گزارش‌های رسانه‌های آمریکا رابطه بین سوئیفت و دولت ایالات متحده را افشا کرده و نوشته است: «سوئیفت قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از دولت بایدن حمایت می‌کند، تا کانزاس سیتی، تیم دوست پسرش، حمایت لیگ فوتبال آمریکایی NFL را کسب کند.»

گفتنی است که «سوپربول»، یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین رویدادهای ورزشی در آمریکا است که هر سال در اوایل فوریه برگزار می‌شود.

بایدن عکسی با چشمان لیزری منتشر کرد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-02-13 15:11

افزودن دیدگاه جدید