کد مطلب: 

290543

استقرار ایستگاه‌های جدید شارژ خودروهای الکتریکی در امارات

سازمان راهداری و حمل و نقل شارجه در همکاری با شرکت BEEAH، برای استقرار و بهره برداری از زیرساخت های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در سراسر امارت، از جمله مناطق شهری و ساحل، همکاری می‌کند.
استقرار ایستگاه‌های جدید شارژ خودروهای الکتریکی در امارات

به گزارش سیتنا، سازمان راهداری و حمل و نقل شارجه (SRTA) در همکاری با شرکت BEEAH، بعنوان یک شرکت پیشگام در حوزه پایداری، برای استقرار و بهره برداری از زیرساخت های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در سراسر امارت، از جمله مناطق شهری و ساحل، همکاری می‌کند.

مهندس یوسف خمیس محمد آلاتمان رئیس SRTA اخیراً با خالد الحریمل، مدیرعامل گروه BEEAH توافقی را در این زمینه به امضا رساندند. بر این اساس صدها شارژر در سراسر امارت در مکان‌های استراتژیک در امتداد بزرگراه‌ها و در مناطق مختلف مستقر خواهند شد و مناطق کلیدی تجاری و شهری را پوشش می‌دهند تا شارژ سریع، راحت وسایل نقلیه برقی در دسترس عموم باشد.

شبکه جدید شارژرها شامل شارژرهای سریع می‌شود که به زیرساخت‌های شارژ EV موجود در امارات اضافه می‌کند و با فواصل کوتاه‌تر بین نقاط شارژ، آرامش خاطر بیشتری را برای رانندگان EV فراهم می‌کند. آلاتمان بر اهمیت این پروژه در رسیدگی به افزایش تعداد خودروهای الکتریکی و نیاز به شارژرهای سریع تاکید کرد.

وی بیان کرد که هدف این ابتکار تشویق استفاده از جایگزین‌های سازگار با محیط زیست و رفع نیازهای فعلی کاربران در شارجه و سایر امارت ها است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای راهبردهای امارات برای کاهش انتشار کربن است که از استقرار اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی شروع و تا بهبود خدمات عمومی امتداد می‌یابد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که زیرساخت‌های شارجه برای پروژه‌های توسعه پایدار کاملاً مجهز است. SRTA و BEEAH در حال تلاش برای تقویت شبکه شارژرهای برقی شارجه در راستای سیاست ملی وسایل نقلیه الکتریکی هستند که هدف آن تبدیل امارات متحده عربی به یک بازار جهانی برای وسایل نقلیه الکتریکی و افزایش سهم خودروهای برقی به 50 درصد از کل وسایل نقلیه در جاده‌ها است.

BEEAH در ناوگان بیش از 2000 وسیله نقلیه خود قبلاً چندین خودروی برقی را معرفی کرده است و در حال بررسی شراکتی برای تغییر کاربری وسایل نقلیه سنتی به خودروهای الکتریکی با نزدیک شدن به پایان عمر آنها است.

همچنین در حال آزمایش خودروهای سنتی با خودروهایی است که با هیدروژن سبز  کار می‌کنند. BEEAH به دنبال سرمایه گذاری در تحرک بدون آلایندگی است، که آن را برای دستیابی به انتشار خالص صفر حیاتی می داند. BEEAH متعهد شده است تا سال 2040 به انتشار خالص صفر برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-01-31 11:03

افزودن دیدگاه جدید