کد مطلب: 

288760

همکاری انتقال فناوری‌های دیجیتال میان ایالات متحده آمریکا و ساحل عاج

معاون دفتر امنیت سایبری و سیاست دیجیتالی ایالات متحده آمریکا اطمینان داد که کشورش متعهد است که تخصص خود را به ساحل عاج انتقال دهد و در زمینه امنیت سایبری، هوش مصنوعی، فناوری دیجیتال، اتصال و غیره آماده همکاری با ساحل عاج است.
همکاری انتقال فناوری‌های دیجیتال میان ایالات متحده آمریکا و ساحل عاج

به گزارش سیتنا، مراسم افتتاحیه میزگرد توسعه انرژی و فناوری دیجیتال در حوزه اتحادیه اقتصادی و پولی کشورهای غرب آفریقا 27 نوامبر 2023 در ابیجان پایتخت ساحل عاج برگزار شد، در این مراسم مقامات ساحل عاجی اعلام کردند، حدود 15هزار میلیارد فرانک سیفا برای تأمین مالی پروژه‌ های استراتژی توسعه قطب انرژی، و 121 میلیارد برای برنامه اقتصاد دیجیتال منطقه‌ ای مورد نیاز می‌باشد.

روبرت بوگره مامبه، نخست وزیر ساحل عاج که در این مراسم حضور داشت، تصریح کرد: موضوع انرژی و تامین مالی دیجیتال چندین هدف را برآورده می‌کند. از یک سو، ارتقای منابع انرژی هشت کشور عضو اتحادیه از طریق تبدیل منابع طبیعی به نیروی توسعه پایدار به نفع جامعه و از سوی دیگر، حل مشکل شکاف دیجیتال از طریق پروژه‌های نوآورانه ای است که به مردم در دورافتاده ترین و از نظر اجتماعی شکننده ترین مناطق اجازه می دهد تا به خدمات دیجیتال دسترسی داشته باشند، لذا این امر نیازمند حمایت از کشورهای عضو اتحادیه در دیجیتالی کردن خدمات عمومی‌ برای سرعت و کارایی بیشتر می‌باشد.

کالیل کوناته، وزیر دیجیتالی‌سازی با جنیفر باخوس، معاون دفتر امنیت سایبری و سیاست دیجیتالی ایالات متحده آمریکا، به همراه سفیر ایالات متحده آمریکا در ساحل عاج در دفترکاری خود ملاقات کرد و در خصوص تقویت همکاری دو جانبه درحوزه‌های امنیت سایبری و هوش مصنوعی، گفتگو کردند.

جنیفر در این ملاقات اطمینان داد که کشورش متعهد است که تخصص خود را به ساحل عاج انتقال دهد، وی همچنین تاکید کرد: در زمینه امنیت سایبری، هوش مصنوعی، فناوری دیجیتال، اتصال و غیره آماده همکاری با ساحل عاج هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-14 11:22

افزودن دیدگاه جدید