کد مطلب: 

288306

غنا؛ میزبان اولین کنفرانس جهانی افزایش ظرفیت سایبری GC3B

مدیرکل سازمان امنیت سایبری CSA اعلام کرد که کنفرانس جهانی افزایش ظرفیت سایبری GC3B، فرصتی طلایی برای غنا خواهد بود تا خود را به عنوان کشوری پیشرو در توسعه امنیت سایبری در آفریقا قرار دهد.
غنا؛ میزبان اولین کنفرانس جهانی افزایش ظرفیت سایبری GC3B

به گزارش سیتنا، دکتر آلبرت آنتوی بواسیاکو، مدیرکل سازمان امنیت سایبری CSA، طی یک نشست مطبوعاتی در مراسم افتتاحیه کنفرانس جهانی افزایش ظرفیت سایبری (GC3B) اظهار داشت که این رویداد با هدف گرد هم آوردن گروهی از تصمیم گیرندگان و دست اندرکاران سطح بالا از دولت ها، سازمان‌های بین المللی، بخش خصوصی و دانشگاه‌ها به منظور افزایش آگاهی و ایجاد ظرفیت برای مبارزه با تهدیدات سایبری برگزار خواهد گردید و انتظار می رود بیش از 800 نماینده از بیش از 100 کشور در سراسر جهان از 29 تا 30 نوامبر در اکرا در این کنفرانس شرکت کنند.

بواسیاکو افزود: کنفرانس آتی، فرصتی طلایی برای غنا خواهد بود تا خود را به عنوان کشوری پیشرو در توسعه امنیت سایبری در آفریقا قرار دهد.

وی همچنین در خصوص میزبانی این کشور اظهار داشت که کسب امتیاز 86.69 درصدی غنا در رتبه ‌بندی اتحادیه بین ‌المللی مخابرات (ITU) در سال 2020، جایگاه این کشور را به عنوان یک پایگاه امنیت سایبری در منطقه زیر صحرا تقویت کرد و سازمان امنیت سایبری (CSA) ورود غنا به عنوان هشتاد و هشتمین عضو GFCE را تسهیل کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-04 10:25

افزودن دیدگاه جدید