کد مطلب: 

288213

اهمیت برقراری ارتباطات در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام وقوع بحران در حوزه ICT

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری گفت: برقراری ارتباطات در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام وقوع بحران در حوزه ICT اهمیت دارد و برگزاری مانور زلزله یکی از راهبردهای کشور در راستای تحقق آمادگی دستگاه‌ها در حوادث غیرمترقبه، بسیار مهم می‌باشد.
اهمیت برقراری ارتباطات در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام وقوع بحران در حوزه ICT

به گزارش سیتنا، بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار “مدرسه ایمن جامعه تاب آور” و با هدف ارتقای آمادگی دانش آموزان و خانواده های آنان برای مواجهه با زلزله، در روز چهارشنبه هشتم آذرماه ۱۴۰۲ با شرکت کارشناسان و تیم های عملیاتی و فنی اداره کل منطقه جنوب غرب در اهواز برگزار گردید.

علیرضا ملکی جهان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: برقراری ارتباطات پایدار و ایجاد آمادگی در برابر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله امری ضروری و حیاتی است. برگزاری مانور زلزله یکی از راهبردهای کشور در راستای تحقق آمادگی دستگاه ها در حوادث غیر مترقبه بسیار مهم می باشد.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب رگولاتوری گفت: در این مانور تیم های عملیاتی از نیروهای تخصصی این اداره کل در حوزه های رادیویی، ارتباطات ثابت و ارتباطات سیار به منظور کشف و رفع تداخلات احتمالی در زمان وقوع بحران و بررسی وضعیت پوشش ارتباطات سیار در زمان وقوع بحران و همچنین ایجاد ارتباطات ثابت و سیار از طریق ماهواره و همچنین BTS های سیار به همراه سایر تیم های عملیاتی اپراتورهای ثابت و سیار جهت ایجاد شبکه محلی در این مانور شرکت کردند.

ملکی جهان با اشاره به اهمیت برقراری ارتباطات در کوتاه ترین زمان ممکن به هنگام وقوع بحران در حوزه ICT و آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی عنوان کرد: این مانور که با حضور معاونین استانداری خوزستان و مدیریت بحران استانداری و مدیران دستگاه های خدمت دهنده، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، آبفا، برق و گاز تشکیل شده بود با بازدید معاون و مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از تجهیزات ارتباطی و فناوری و خودروهای عملیاتی این اداره کل تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.2 (13 رای)
سیتنا 5
2023-12-02 11:29

افزودن دیدگاه جدید