کد مطلب: 

287809

خنثی سازی روزانه 50 هزار حمله سایبری در امارات

رئیس شورای امنیت سایبری امارات بر اهمیت تقویت همکاری بین دولت و بخش خصوصی و گسترش دانش در مورد امنیت سایبری تاکید کرد و گفت که امارات متحده عربی روزانه بیش از 50 هزار حمله سایبری را با کارایی بالا خنثی می‌کند.
خنثی سازی روزانه پنجاه هزار حمله سایبری در امارات

به گزارش سیتنا، محمد حمد الکویتی، رئیس شورای امنیت سایبری امارات در کنگره جهانی رسانه (GMC) در مرکز نمایشگاه ملی ابوظبی (ADNEC) بر اهمیت تقویت همکاری بین دولت و بخش خصوصی و گسترش دانش در مورد امنیت سایبری تاکید کرد و خاطرنشان کرد که امارات متحده عربی روزانه بیش از 50 هزار حمله سایبری را با کارایی بالا خنثی می‌کند.

وی تاکید کرد امارات متحده عربی اهمیت امنیت سایبری و اتخاذ اقدامات نوآورانه برای توسعه زیرساخت دیجیتال پیشرفته و تضمین یک فضای دیجیتال امن را برای حفظ شتاب توسعه و حفاظت از موفقیت های آینده خود درک کرده است.

الکویتی افزود: «حفاظت از مرزهای فضای دیجیتال ما جزو اولویت‌های اصلی دولت امارات است، زیرا این کشور با پشتکار به توسعه سیاست‌ها، استراتژی‌ها و استانداردها ادامه می‌دهد و در عین حال اماراتی‌ها را برای مقابله مؤثر و فعالانه با تهدیدات سایبری آموزش می‌دهد».

وی توضیح داد که رسانه‌ها یکی از بخش های مورد هدف مرتکبان جرایم سایبری هستند که مستلزم سطوح بالاتر همکاری بین بخش های امنیت سایبری و رسانه‌ها برای تضمین حفاظت از اکوسیستم رسانه ای است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-11-23 08:31

افزودن دیدگاه جدید