کد مطلب: 

287379

نشست همرسانی عرضه و تقاضا با موضوع تجهیزات FTTH

فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای خطاب به شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات FTTH با موضوع «نشست همرسانی تقاضا و عرضه» تاکید کرده است که برگزاری نشست تخصصی با حضور مسئولان ارشد وزارت ارتباطات و مدیران اپراتورهای مرتبط با FTTH از یکسو و مدیران شرکت‌های تولیدی تجهیزات و لوازم اکتیو و پسیو FTTH از سوی دیگر به صورت رو در رو در دستور کار است.
نشست همرسانی عرضه و تقاضا با موضوع تجهیزات FTTH

به گزارش سیتنا، در متن نامه فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران خطاب به شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات FTTH آمده است:

پس از تلاش‌ها و حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع موانع و ایجاد تسهیلات توسعه طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها، پروژه‌های FTTH توسط اپراتورهای دارای پروانه سرعت بیشتری گرفته است.
برای بررسی دقیق نیازمندی اپراتورها طبق برنامه جدید به عنوان تقاضای واقعی و همچنین اعلام ظرفیت های تولید به عنوان پتانسیل عرضه و همرسانی عرضه و تقاضا، قرار است یک نشست تخصصی با حضور مسئولان ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران اپراتورهای مرتبط با FTTH از یکسو و همچنین مدیران شرکت‌های تولیدی تجهیزات و لوازم اکتیو و پسیو FTTH از سوی دیگر به صورت رو در رو برگزار شود.
از شرکت‌های محترم تولید کننده این بخش دعوت می نماییم برای معرفی محصولات و ظرفیت تولیدی خود در چهار ماهه آخر امسال و همچنین کل سال ۱۴۰۳ اطلاعات لازم را جهت ارائه مناسب تهیه و تنظیم بفرمایند.
تاریخ و محل برگزاری این نشست متعاقبا اعلام خواهد گردید.

گفتنی است؛ رونوشت این نامه به علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری محترم توسعه شبکه ملی اطلاعات ارسال شده است.

نشست همرسانی عرضه و تقاضا با موضوع تجهیزات FTTH

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-11-13 12:48

افزودن دیدگاه جدید