کد مطلب: 

283850

شماره 95 ماهنامه نسل چهارم منتشر شد؛ بررسی حوزه فاوا در برنامه هفتم توسعه

نود و پنجمین شماره ماهنامه‌ «نسل چهارم» به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ مرداد ماه 1402 با تحلیل و بررسی «حوزه فاوا در برنامه هفتم توسعه» منتشر شد.
ماهنامه‌ نسل چهارم

به گزارش سیتنا، نود و پنجمین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ مردادماه 1402 با نگاه ویژه به «حوزه فاوا در برنامه هفتم توسعه» منتشر شد.

دکتر داوود ادیب، رئیس کانون هماهنگی فاوا، در سرمقاله این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «برنامه هفتم توسعه، سراب یا واقعیت؟!» پرداخته است.

دکتر اسمعیل ثنایی، نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، در یادداشت ماه شماره 95 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «برنامه پنج ساله هفتم، ICT و اقتصاد رقومی (دیجیتال)» پرداخته است.

مهندس فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران، در تحلیل ماه این شماره از ماهنامه موضوع «بررسی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در لایحه برنامه هفتم توسعه» را مورد بررسی قرار داده است.

دکتر حمید ضیایی پرور، کارشناس ارتباطات، در تحلیل ویژه این شماره به موضوع «نقد و بررسی فصل رسانه و فرهنگ در برنامه هفتم توسعه» پرداخته است.

دکتر نسیم توکل، کارآفرین صنعت الکترونیک، در یادداشت ویژه این شماره از ماهنامه نسل چهارم، پیرامون موضوع «نگاه به برنامه ریزی باید واقع بینانه باشد؛ رقابت و توسعه با دست های خالی امکان پذیر نیست» سخن گفته است.

دکتر داوود زارعیان،معاون تجاری و خدمات مشتریان شرمت مخابرات ایران، در نگاه ماه شماره 95 ماهنامه نسل چهارم به موضوع «فرکانس، چالش اصلی اپراتورهای کشور در توسعه فناوری است» پرداخته است.

گام نخست این شماره از ماهنامه به موضوع «رویکرد ضعیف برنامه هفتم توسعه در توسعه اقتصاد دانش بنیان» پرداخته است.

در گزارش ماه این شماره از ماهنامه هم تاکید شده است که روند پرشتاب توسعه فیبرنوری در استان های مختلف کشور ادامه دارد و مدیران اداره کل ICT استان‌های مختلف نیز به تشریح آخرین روند توسعه پروژه فیبر در شهرهای مختلف استان‌هایشان پرداخته اند.

دکتر هاشم حبیبی، یک کارشناس امنیت سایبری، در گفت و گو ماه این شماره از ماهنامه پیرامون موضوع «لزوم ایجاد رگولاتوری امنیت اقتصاد دیجیتال در ایران همانند اتحادیه اروپا» سخن گفته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر یک گام به جلو، گام نو، کنکاش، گزارش ویژه، داخل گود، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-08-12 13:05

افزودن دیدگاه جدید