کد مطلب: 

283455

ببینید| شهردار تهران: هر هفته با وزیر صمت پیرامون واردات خودروهای عمومی برقی جلسه داریم

شهردار تهران گفت: ارتباط خیلی قوی بین شهرداری و وزارت صمت وجود دارد و هر هفته در خصوص واردات خودروهای عمومی برقی جلسه داریم، این جلسات به نتیجه رسیده و تعداد خودروهای عمومی برقی شامل تاکسی و اتوبوس که قرار است وارد شود، مشخص شده اما اجازه دهید تعداد مورد توافق را وزیر صمت اعلام کند.
علیرضا زاکانی

به گزارش سیتنا،‌ علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه امروز (11 مرداد ماه) هیأت دولت، با بیان اینکه ارتباط خیلی قوی بین شهرداری و وزارت صمت وجود دارد، گفت: هر هفته با وزیر صمت در خصوص واردات خودروهای عمومی برقی جلسه داریم.

زاکانی ادامه داد: این جلسات به نتیجه رسیده و تعداد خودروهای عمومی برقی شامل تاکسی و اتوبوس که قرار است وارد شود، مشخص شده است اما اجازه دهید تعداد مورد توافق را وزیر صمت اعلام کند.

وی در مورد آمار دستفروشان در شهر تهران گفت: آمار دقیقی در مورد تعداد دستفروشان در شهر تهران وجود ندارد  اخیرا مجموعه ای را طراحی کردیم  که هم خدمت به دستفروشان ارائه دهد و  هم معلوم کند چه کسی چه کالایی را می فروشد و در قبال آن هم مسئولیت داشته باشد و نکته دیگر اینکه   تعرض به فضای عمومی  هم انجام  نشود.  

شهردار تهران در مورد زیست شبانه در تهران گفت: هنوز موضوع خاصی در مورد زیست شبانه در تهران نداریم؛ برخی از گذرها که تعطیل بودند محل اعتراض واقع شدند و با کار کارشناسی دوباره در این مورد  تجدید نظر می شود.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-08-02 10:14

افزودن دیدگاه جدید