کد مطلب: 

282436

لو رفتن قیمت نخستین خودروی شیائومی

قیمت اولین خودروی برقی شیائومی که به عقیده کارشناسان ممکن است تا نیمه نخست 2024 وارد بازار شود، ۱۴۹٬۹۰۰ یوان (۲۰٬۷۷۷ دلار) اعلام شده که البته یکی از مدیران شیائومی آن قیمت را رد کرده است.
شیائومی

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، در شرایطی که اقدام کمپانی شیائومی برای تولید اولین خودروی برقی خود، سطح توقعات را از این شرکت بالا برده، یکی از تامین‌کنندگانی که با شیائومی همکاری می‌کند قیمت این خودروی منحصربفرد را لو داد.

شرکت شیائومی چند ماه قبل در قالب اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد که تولید آزمایشی اولین خودروی برقی خود را کلید زده است اما اخبار یا تصاویر دیگری از این خودرو که مستند باشد تاکنون درز نکرده است. البته در این مدت تصاویر مختلفی به خودروی شیائومی نسبت داده شده‌ که صحت و سقم آن‌ها تایید نشده است. 

گزارش‌های جدید می‌گویند شرکت چینی در مسیر تولید خودرو به پیشرفت‌های مهمی دست پیدا کرده است. به گفته یکی از تأمین‌کننده‌ها که در پروژه‌ تولید خودروی شیائومی نقش دارد، قیمت این محصول نهایی شده است.

اگرچه شرکت شیائومی بطور رسمی از قیمت خودرو خبری منتشر نکرده اما در شبکه‌های اجتماعی قیمت خودروی شیائومی را از ۱۴۹٬۹۰۰ یوان (۲۰٬۷۷۷ دلار) عنوان کرده‌اند که البته یکی از مدیران شیائومی آن قیمت را نیز رد کرد.

به عقیده کارشناسان این صنعت، توسعه‌ خودروی شیائومی روندی باثبات را طی کرده و در حال حاضر نیاز به آزمایش‌های بیشتر این خودرو در شرایط تابستانی و زمستانی حس می‌شود. خودروی شیائومی احتمالا در نیمه‌ نخست ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 3
2023-07-06 07:37

افزودن دیدگاه جدید