کد مطلب: 

281712

پیام تبریک رئیس کانون هماهنگی فاوا به رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران

دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و رئیس کانون هماهنگی فاوا در پیام تبریکی به دکتر حسین سلاح ورزی، انتخاب وی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران را تبریک گفت.
داوود ادیب

به گزارش سیتنا، متن پیام تبریک دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و رییس کانون هماهنگی فاوا به دکتر حسین سلاح ورزی برای انتخاب وی به عنوان رییس اتاق بازرگانی ایران، به شرح ذیل است:

کسب بالاترین رای در انتخابات اتاق بازرگانی ایران، بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی‌های برجسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به میهن عزیزمان می باشد.

قطعا رشد و توسعه صنعت کشورمان، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی خواهد بود که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه ای برای سر بلندی و سازندگی کشورمان در این شرایط خطیر قرار داده‌اند.  

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را در بالاترین جایگاه اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی و‌ مسئولیت خطیر ریاست اتاق بازرگانی ایران، تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای جنابعالی، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی صنعت، اقتصاد و حوزه‌های بازرگانی کشور را مسألت داریم».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-06-18 12:12

افزودن دیدگاه جدید