کد مطلب: 

281512

شماره 93 ماهنامه نسل چهارم منتشر شد؛ شبکه ملی فیبرنوری؛ راهکار دولت برای حل چالش‌های ارتباطی

شماره‌ 93 ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ خرداد ماه 1402 و با نگاه ویژه به «شبکه ملی فیبرنوری؛ راهکار دولت برای حل چالش‌های ارتباطی» منتشر شد.
ماهنامه نسل چهارم

به گزارش سیتنا، نود و سومین شماره ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ خرداد ماه 1402 با نگاه ویژه به «شبکه ملی فیبرنوری؛ راهکار دولت برای حل چالش‌های ارتباطی» منتشر شد.

دکتر داوود ادیب، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در سرمقاله این شماره از ماهنامه نسل چهارم، پیرامون موضوع «حکمرانی هوشمند از دستاوردهای انقلاب فیبرنوری است» سخن گفته است.

در گام نخست این شماره از ماهنامه صحبت‌های عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون موضوع «روند پر شتاب توسعه شبکه فیبر نوری در استان ها ادامه دارد» قرار گرفته است.

در گفت‌وگوی ماه شماره 93 ماهنامه نسل چهارم، با دکتر هاشم حبیبی، کارشناس امنیت سایبری پیرامون موضوع «لزوم بررسی «ترک فعل مدیران» در حوزه امنیت سایبری بعد از حملات سایبری» به گفت و گو نشستیم.

گزارش ماه این شماره از ماهنامه نسل چهارم، به موضوع افتتاح سرویس جدید فیبرنوری ایرانسل توسط رئیس‌جمهوری پرداخته است.

مقاله شماره 93 ماهنامه نسل چهارم موضوع «پیشنهاداتی به منظور بهبود تولید محتوا در زیست بوم فضای مجازی کودک و نوجوان» را مورد بررسی قرار داده است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر همراه با بخش خصوصی، یک گام به جلو، گام نو، داخل گود، کنکاش، خارج از گود، تولید بومی، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوستاندازه
PDF icon شماره‌ 93 ماهنامه‌ نسل چهارم2.4 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2023-06-13 08:21

افزودن دیدگاه جدید