کد مطلب: 

267019

تاکید مستمر رسانه‌ها برای رعایت ایمنی جاده‌ای

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: ارتقای اطلاع‌رسانی با محوریت صدا و سیما ضرورتی جدی است و باید یک جریان‌سازی رسانه‌ای در کشور نسبت به رعایت ایمنی جاده‌ای شکل گیرد.
مهدی جمالی نژاد

به گزارش سیتنا، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور روز شنبه21 اسفندماه سال جاری در نشست شورای عالی ترافیک که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در وزارت کشور برگزار شد، افزود: پیش‌بینی‌ها بر افزایش حجم سفر در نوروز امسال حکایت دارد.

وی با بیان اینکه نیازمند نظارت‌های هدفمند‌تر در حوزه کاهش تصادفات جاده‌ای هستیم، ادامه داد: ارتقای اطلاع‌رسانی با محوریت صدا و سیما ضرورتی جدی است و باید یک جریان‌سازی رسانه‌ای در کشور نسبت به رعایت ایمنی جاده‌ای شکل گیرد.

معاون عمرانی وزیر کشور  اضافه کرد: جریان‌سازی رسانه‌ای در سطح کشور برای ارتقای آگاهی و دانش عمومی در خصوص ایمنی و رانندگی ایمن، امری بسیار مهم است و باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور شناسایی دقیق شوند، تصریح کرد: تشدید نظارت‌های میدانی و دوربینی در این مکان‌ها می‌تواند سهم موثری در کاهش فوتی‌ها و آسیب‌دیدگان ایفا کند.

وی اظهار کرد: کاهش تلفات جاده‌ای از جمله موضوعات اولویت‌دار در کشور است و برای همین باید با تمام ظرفیت در این عرصه تلاش کنیم.

معاون وزیر کشور همچنین هشدار داد: استان‌هایی که عملکرد ضعیفی در کاهش فوتی‌های جاده‌ای داشته‌اند به صورت جداگانه بررسی و با ارائه تذکرات لازم، راهکارهای مقتضی هم برای کاهش تلفات در این استان‌ها به کار گرفته شود.

جمالی‌نژاد از پیش‌بینی افزایش سفر و مراجعه به هتل و مهمانسراهای کشور در نوروز پیش‌رو سخن گفت و افزود: همین دلیل، به اطلاع‌رسانی همه‌جانبه نسبت به رعایت ایمنی جاده‌ای از سوی مسافران عزیز کشور نیاز داریم تا ان‌شاءالله ایام نوروزی با کمترین حوادث و آسیب‌دیدگان جاده‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-03-13 10:25

افزودن دیدگاه جدید