کد مطلب: 

208935

اولین چیپ تجاری 5G توسط هوآوی در MWC 2018 عرضه شد

Huawei اولین چیپست تجاری 5G خود یعنی Balong 5G01 را در کنفرانس جهانی موبایل به طور رسمی در سراسر جهان عرضه کرد که از استاندارد 3GGP جهانی برای 5G پشتیبانی می‌کند تا به عنوان نقطه عطف قابل توجهی در نسل بعدی اتصال بیسیم به شمار آید.
اولین چیپ تجاری 5G توسط هوآوی در MWC 2018 عرضه شد

به گزارش سیتنا، Balong میتواند به عنوان یک بخش هماهنگ در چیپست هایی بر پایه Kirin در اسمارتفون استفاده شود. Balong همچنین می تواند به طور مستقل به عنوان مودم در دستگاه های مختلف تلفن همراه برای تجهیزات مشتری (CPE) و انواع سخت افزار مختلف به کار گرفته شود.

Balong یک صنعتگر در صنعت ارتباطات است

Balong در سال 2007 باسابقه قوی و تخصص در فناوری اطلاعات و ارتباطات وارد بازار شد. از اوایل دوران 3G، کارت های داده مبتنی بر Balong توسط شرکت های پیشرو در سراسر جهان استفاده شده است. در دوران 4G، تیم Balong به طور فعال از سال 2008 در گروه کاری LTE در بسیاری از زمینه های ارتباطات مشارکت کرده و در جنبه های مختلف استاندارد و تحقیق استراتژی LTE، تست و ارزیابی، طرح بندی و ارتقاء صنعتی و همکاری بین المللی شرکت کرده است. چیپست Balong یک نقطه عطف جدید در تکامل صنعت LTE بوده و LTE TDD / FDD را برای رسیدن به بلوغ بیشتر آماده کرده است.

چیپست های تلفن همراه بسیار مهم هستند، زیرا آنها تأثیر مستقیم بر کیفیت صدا، سرعت دسترسی به شبکه و شدت سیگنال های تلفن های همراه دارند. این وظایف مهم، مسئولیت Balong را در صنعت بسیار مهمتر جلو داده و می تواند Kirin را به یک چیپست شناخته شده در بازار به شرایط مهم تر و با ارزش تری برساند. ازاین رو تعامل دو قسمت می تواند مرزهای فناوری چیپست های Kirin را به سکوهای بالاتری ارتقا دهد.

چیپست Balong: قدرتنمایی در ارتباطات

درحالیکه Balong به طور گسترده ای شناخته نشده اما محصولاتش نقطه عطفی بوده که صنعت را شکل داده است:

Balong 700: برای اولین بار در صنعت برای پشتیبانی LTE TDD / FDD

Balong 710: برای اولین بار در صنعت برای پشتیبانی LTE Cat.4 با سرعت دانلود تا 150Mbps

Balong 720: برای اولین بار در صنعت برای پشتیبانی LTE Cat.6 با سرعت دانلود تا 300Mbps

Balong 750: برای اولین بار در صنعت برای پشتیبانی از LTE Cat12 / 13 (UL) با استفاده تجاری 4CA، اولین استفاده تجاری 4X4 MIMO (ورودی چندگانه و خروجی چندگانه) و سرعت دانلود تا 600 مگابیت در ثانیه

Kirin 970 (یکپارچهسازی با Balong 760): اولین چیپست موبایل برای پشتیبانی از LTE Cat.18 با سرعت دانلود تا 1.2Gbps و اولین استفاده تجاری از دو سیمکارت و دو VoLTE

Balong به طور گسترده برای کیفیت و عملکرد آن شناخته شده است. گزارش های مختلف منتشرشده در سه سال گذشته برای کشور چین نشان میدهد که Balong با شاخص های عمده ای ازجمله میزان دانلود، بارگیری داده ها و کیفیت صدا، به طور عمده به دلیل عملکرد بالا به بالاترین نمره ها رسیده است.

در جدیدترین گزارش China Mobile در سال ۲۰۱۷  چیپست Kirin 970 با امتیاز بالا در ارتباطات، با بهترین نرخ دانلود و کیفیت صدا در سناریوهای مختلف تست و تأیید شد. به عبارت دیگر، Kirin 970 با ترکیب Balong میتواند کاربران تلفن همراه را با بهترین کیفیت صوتی و تجربه دسترسی به شبکه در سراسر محیط همراهی کند.

Balong مدت زیادی است متعهد به ارائه اتصال سریع با سرعت بالا و تجربه ارتباطات استثنایی است.

Balong 765، که در سال جاری میلادی در MWC معرفی شد، این تعهد را به یک سطح بالاتر میبرد.

این اولین مودم 8 گیگاهرتزی 4.5G LTE است و برای پشتیبانی از LTE Cat.19 با سرعت دانلود تا 1.6 گیگابیت در ثانیه در یک شبکه FDD و تا 1.16Gbps در یک شبکه TD-LTE طراحی شده است. این اولین راه حل TD-LTE Gbit جهان است و لازم به ذکر است که این نخستین و تنها چیپست جهان است که برای پشتیبانی از 8 × 8 MIMO با عملکرد پیشرو در صنعت در سرعت شبکه و شدت سیگنال برای ارائه 80 درصد بهبود در بهره وری طیفی عرضه شده؛ همچنین از تکنولوژی LTE-V پشتیبانی میکند و میتواند اتصالات امن و پایدار را برای وسایل نقلیه فعال IOV فراهم کند.

Balong 5G01: پیشگام در دوران 5G

پس از پیشروی در ارتباطات 4.5G، اکنون Balong  زمین جدیدی در 5G را به نمایش گذاشته است.

توسعه ی چیپست های نسل 5G به عنوان یکی از دو ملاحظات اصلی زیرساخت در کنار شبکه ها، تبدیل به یک عامل حیاتی برای پیشرفت صنعت شده است. در سال جاری برای نمایشگاه MWC، شرکت Huawei اولین چیپست 5G تجاری مبتنی بر 3GPP را با عنوان Balong 5G01 راه اندازی کرد که از طیف 5G اصلی، ازجمله Sub-6 GHz (کم باند) و mmWave (بالا باند)، با نرخ دانلود نظری تا 2.3 گیگابیت در ثانیه و از دو روش تشکیل شبکه - NSA) 5G Non-Standalone) و SA) 5G Standalone) پشتیبانی میکند.

این نسخه به عنوان اولین تراشه تجاری پس از توافق استاندارد 5G راهاندازی شد. Balong 5G01 قرار است در خط مقدم تجاری سازی چیپست 5G برای دستگاه ها در راستای توسعه صنعت 5G باشد.

همچنین شرکت Huawei اولین شرکتی است که دارای چیپست های 5G، دستگاه ها و قابلیت های شبکه است و این تنها شرکتی خواهد بود که میتواند مشتریان را با راه حل های 5G در سال جاری همراهی کند.

ریچارد یو، مدیرعامل شرکت Huawei Consumer Business Group، گفت: "فناوری 5G به دنبال جهش بعدی برای دنیای هوشمند ما خواهد بود که مردم، وسایل نقلیه، خانه ها و دستگاه ها به طور کامل متصل میشوند. تجربیات جدید، بینش و قابلیت های جدید را ارائه می کنند." در ادامه اشاره شد "از سال ۲۰۰۹ تاکنون هوآوی ۶۰۰ میلیون دلار درزمینه تحقیق و توسعه تکنولوژی 5G سرمایه گذاری کرده است که منجر به نوآوری در مورد معماری شبکه، استفاده از طیف، تأیید صحت و غیره میشود. از وسایل نقلیه متصل و خانههای هوشمند به AR / VR و فیلم های هولوگرام، ما متعهد به توسعه اکوسیستم بالغ 5G هستیم تا مصرف کنندگان بتوانند از یک دنیای متصل استفاده کنند که شیوه ارتباط و اشتراک آن را تغییر میدهد. "

اکنون راه اندازی Balong 5G01 و Huawei 5G CPE در دوران 5G و سرانجام ورود گوشی های 5G را اعلام می کنیم. در دوران جدید 5G، همچنان Balong  به استفاده از مزایای قابلیت ارتباطات خود ادامه می دهد و همچنان متعهد به ارائه کاربران نهایی و ارتباط دهنده با اتصالات سریع تر خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-01 12:21

افزودن دیدگاه جدید