کد مطلب: 

205196

ارائه‌ی ابزاری برای بازیابی فایل‌های ویروسی و حذ‌ف‌ شده

MiniTool Solution Ltd به اشخاص یا سازمان‌هایی که به طور بالقوه تحت تهدید حملات باج‌افزاری همچون WannaCryو Bad Rabbitهستند، راه‌حل‌های پیشگیرانه یا محافظتی ارایه می‌دهد. بدیهی است باج‌افزارهایی همچون Bad Rabbit و WannaCry تهدید بزرگی برای امنیت جهان هستند. طبق آمار، 71 درصد از شرکت‌هایی که هدف حملات باج‌افزاری قرار گرفته‌اند، به آن آلوده شده‌‌ و داد‌ه‌های مهمی همچون اسناد، عکس‌ها و دیگر فایل‌های شخصی و خصوصی را از دست داده‌اند.
ارائه‌ی ابزاری برای بازیابی فایل‌های ویروسی و حذ‌ف‌ شده

به گزارش سیتنا، سایت مرکز ماهر نوشت: طبق بیانیه‌ای که توسط رییس خدمات BBR ارایه شده، تهدیدات باج‌افزاری نه تنها در حال رشد، بلکه در حال تکامل هستند و به هکرها اجازه می‌د‌هند سازمان‌های آسیب‌پذیر و مهمترین فایل‌های داده‌ی آن‌ها را هدف قرار دهند و مطابق با آن‌ها درخواست باج کنند.

ابزار MiniTool Solution Ltd با هدف کمک به مشتریان جهت حفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی آن‌ها هم در خانه و هم در محل کار در برابر باج‌افزار ارایه شده است. با استفاده از این ابزار جلوگیری از حملات باج‌افزاری، ساده‌تر از بازیابی پس از حمله است. همچنین پشتیبان‌گیری قابل اعتماد از داده‌ها برای کاهش اثرات تهدیدات بدافزاری بالقوه ضروری است. مهم‌تر از همه، اگر سیستمی آلوده به باج‌افزار شود، فایل پشتیبان می‌تواند برای بازیابی داده‌ها یا بازگرداندن سیستم به حالت قبلی خود بدون پرداخت هر گونه باجی استفاده شود.

ابزار پشتیبان‌گیری MiniTool، یک ابزار همه‌کاره است که امکان ایجاد و مدیریت تصاویر پشتیبان برای همه نوع دستگاه ذخیره‌سازی، از جمله درایوهای فلش USB، درایوهای خارجی سخت، SSD و HDD در آن فراهم شده است. این ابزار، پشتیبان‌گیری از سیستم، پارتیشن و دیسک را با کلیک ساده‌ای فراهم می‌آورد. هنگام ایجاد یک تصویر پشتیبان، کاربران می‌توانند پشتیبان‌گیری خودکاری ایجاد و مدیریت فضای دیسک را فعال سازند. همچنین در این ابزار امکان پشتیبان‌گیری تفاضلی و تکاملی نیز فراهم شده است.

راه‌حل بازیابی و پشتیبان‌گیری از داده‌های MiniTool تا کنون میلیون‌ها کاربر رایانه‌ی خانگی را از حملات باج‌افزاری حفظ کرده است. عملیات دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی، سیستم‌ها و فایل‌های رمزشده را می‌توان در صورت نیاز به طور مستقیم و مؤثر از پشتیبا‌ن‌های قبلی بازیابی کرد.

MiniTool برای حفاظت کارگزارها در برابر باج‌افزار نیز راه‌حلی دارد.‌ نرم‌افزار شبیه‌سازی دیسک سخت (به عنوان مثال، شبیه‌سازی کل دیسک سیستمی یا تنها منتقل‌ساختن سیستم‌عامل به دیسک سخت دیگر) کارها را آسان‌تر می‌کند. اگر پشتیبان‌های دیسک سخت شامل فایل‌های سیستمی باشد، کارگزارها یا رایانه‌های خانگی می‌توانند به طور نرمال فعالیت کنند و امکان دسترسی به فایل‌ها نیز وجود دارد.

همچنین اگر رایانه‌های خانگی، آلوده به دیگر انواع تهدیدات امنیتی همچون باگ، اسب تروجان یا ویروس شوند نیز MiniTool راه حلی دارد. استفاده از MiniTool Power Data Recovery کاربران را قادر می‌سازد تا داده‌های حذف‌شده را تا یک گیگابایت به صورت رایگان بازیابی کنند، به‌ویژه بازیابی فایل هایی که پس از یک حمله‌ی ویروسی، گم و یا حذ‌ف‌ شده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-07 09:12

افزودن دیدگاه جدید