کد مطلب: 

189379

اصرار دولت برای جلوگیری از مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی

رییس‌ جمهوری، به اصرار دولت برای جلوگیری از مسدود شدن شبکه‌های مجازی تاکید کرد.
اصرار دولت برای جلوگیری از مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی

به گزارش سیتنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در مراسم پنجاهمین سال تأسیس شرکت ملی گاز، به اصرار دولت برای جلوگیری از مسدود شدن شبکه‌های مجازی، اشاره کرد.

وی، گفت: این از اقدامات مهم دولت یازدهم بود تا مردم بتوانند دسترسی و استفاده داشته باشند، نقد کرده و نظرات خود را در کشور حاکم کنند.

رییس‌ جمهوری، محدود کردن ایران در فروش نفت را خلاف عزت و  تحمیل زورگویی بر مردم دانست و خاطر نشان کرد: برجام اعمال اراده یک ملت و برداشتن زور و تحمیل است به گونه‌ای که امروز می‌توانیم حدود 2.5 میلیون بشکه نفت خام و میعانات آن را صادر کنیم.

دکتر روحانی تأکید کرد: عزت ما در سایه اراده و اراده ما به واسطه سیاست درست و خردورزی حاصل می‌شود؛ نه با شعار. اگر ملتی مدام مشغول شعاردهی باشد، نمی‌تواند، عزتمند باشد اما اگر در مسیرخردورزی حرکت کند، کشور در مسیر عزت، سربلندی و استقلال، قرار خواهد گرفت.

رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه امروز در پسا برجام باید از فناوری‌های جدید جهانی، استفاده کنیم، اظهار داشت: امروز خوشبختانه در داخل کشور، توانمندی‌ها و پیشرفت‌های خوبی در بخش نفت و گاز، حاصل شده و جذب فناوری‌های جدید در ارتقاء این توانمندی‌ها بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-02 16:32

افزودن دیدگاه جدید