کد مطلب: 

185515

برگزاری جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه در دانشکده پست و مخابرات

در پی برگزاری انتخابات در دانشکده پست و مخابرات و تعیین اعضای دانشجویی شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه، نخستین جلسه این شورا با حضور ریاست دانشکده، معاون آموزشی، پژوهشی و امور دانشجویی، مدیران آموزش، حراست و روابط عمومی و دانشجویان منتخب برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجو و دانشگاه در دانشکده پست و مخابرات

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، در این جلسه دکتر یزدانیان با تاکید بر ضرورت و اهمیت تعامل مثبت و سازنده دانشجویان با مسئولین و اساتید دانشکده و نقش سازنده ای که در ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی و تولید ارزش افزوده در مجموعه دارد، بر حساست نقش و کارکرد نمایندگان منتخب دانشجویان اشاره و اظهار داشت: ارتباط منسجم و مستمر شما با دانشجویان و شنیدن نظرات و خواست آن ها از مهمترین وظایف شما می باشد.

سرپرست دانشکده پست و مخابرات، مدیریت کارآمد ارتباطات بین دانشجویی و برنامه ریزی برای شنیدن صدای حداکثری دانشجویان از یک طرف و پیگیری نظام مند دانشجویان منتخب تا حصول نتیجه را از رموز اصلی موفقیت و اثربخشی شورا بر شمرد و تاکید کرد: تقاضاهای معقول و منطقی دانشجویان می بایست از سوی شما مطرح شده و از پیگیری آن خسته نشوید،‌ طبعاً دانشگاه نیز در چارچوب مقررات و ظرفیت های خود پاسخگو خواهد بود.

یزدانیان در بخش دیگری از سخنان خود بر تامین الزامات و شرایط لازم برای فعالیت دانشجویان منتخب از جمله تجهیز دفتر کار برای شورا به منظور ایجاد امکان ارتباط دانشجویان با نمایندگان منتخب، نصب تابلو اعلانات اختصاصی، صندوق نظرات و پیشنهادات و بهره گیری از ظرفیت های وبسایت دانشکده برای شورا تاکید و خواستار پیگیری موضوع از مسئولین دانشکده شد.

در ادامه موضوعات و مباحث مختلفی بین نمایندگان دانشجویان و ریاست و مسئولین دانشکده طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. توجه و برنامه ریزی برای مهارت محور بودن آموزش، تاکید اثرگذاری ارزیابی های دانشجویان در انتخاب و بهره گیری از اساتید، تجهیز آزمایشگاه ها و کتابخانه و ... از جمله مباحث مطرح شده از سوی اعضای دانشجویی شورا بود که بر آن اساس تصمیمات و اقداماتی در آینده مورد تاکید ریاست دانشکده قرار گرفت.

شایان ذکر است انتخابات اعضای دانشجویی شورا پیشتر انجام و آقایان وحید زمانی، کیان ملک جان و خانم نرگس مرادیبه عنوان اعضای اصلی و همچنین خانم عاطفه میرزاخانی، مهدی نوروزی و مهدی تیزرو به عنوان اعضای علی البدل شورا تعیین و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-12 10:10

افزودن دیدگاه جدید