کد مطلب: 

185482

یخچال فریزر «هرمس» از مجموعه سرآشپزهای سامسونگ

بر اساس نظر سرآشپزها، اولین قدم برای تهیه یک غذای سالم و مطلوب، مواد غذایی تازه است. اما عموماً تازگی مواد غذایی پس از چند روز نگهداری در یخچال یا فریزر، از بین می‌رود. یخچال هرمس این مشکل را به‌راحتی حل کرده است.
یخچال فریزر «هرمس» از مجموعه سرآشپزهای سامسونگ

به گزارش سیتنا، بهترین مجموعه وسائل برای آشپزخانه چیست؟ چه وسایلی در یک آشپزخانه خوب و حرفه‌ای نیاز است و هرکدام باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند؟ پاسخ دادن به این سوالات، یا نیازمند تحقیقی همه‌جانبه در بازار محصولات لوازم خانگی است یا مشورت و صحبت با حرفه‌ای‌ها. کاری که شرکت سامسونگ الکترونیکس آن را از پیش انجام داده و با معرفی «مجموعه سرآشپزها» (Chef Collection) خیال مصرف‌کنندگان را راحت کرده است. سامسونگ این مجموعه را با همکاری و مشورت برترین سرآشپزهای جهان در انستیتو آشپزی امریکا (The Culinary Institute of America) و بر اساس بینش و تخصص آنها طراحی کرده است. از جمله محصولات نوآورانه این مجموعه یخچال فریزر مدل «هرمس» (Hermes) است که جزو برترین محصولات سامسونگ در بخش یخچال محسوب می‌شود.

حفظ تازگی مواد غذایی در شرایط ایده‌آل
بر اساس نظر سرآشپزها، اولین قدم برای تهیه یک غذای سالم و مطلوب، مواد غذایی تازه است. اما عموماً تازگی مواد غذایی پس از چند روز نگهداری در یخچال یا فریزر، از بین می‌رود. یخچال هرمس این مشکل را به‌راحتی حل کرده است. به این ترتیب که با استفاده از فناوری Metal Cooling دمای موردنظر به‌طور پیوسته حفظ می‌شود که برای حفظ تازگی مواد غذایی، اهمیت زیادی دارد. همچنین در این یخچال امکان تنظیم سه دمای مختلف به صورت هم‌زمان، از طریق سیستم خنک‌کننده سه‌گانه و با استفاده از دو کمپرسور، فراهم شده است. این فناوری با به حداقل رساندن تغییرات دما، باعث حفظ تازگی و طعم مطبوع مواد غذایی داخل یخچال می‌شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این یخچال، کمک به آسودگی خاطر برای ساماندهی مواد غذایی در یخچال یا فریزر است. بسیار پیش می‌آید که مصرف‌کنندگان برای نگهداری اقلام موردنظر خود به جای بیشتری در یخچال و یا فریزر نیاز داشته باشند. این محصول ظرفیتی معادل 34 فوت (770 لیتر) در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. همچنین برای اطمینان‌خاطر بیشتر کاربران از داشتن فضای کافی، بخش سمت راستی پایین یخچال فریزر هرمس، قابلیت این را دارد که هم یخچال و هم فریزر باشد. کاربران می‌توانند همانند سرآشپزها، باتوجه به نیاز خود و برای نگهداری بهتر مواد غذایی، دمای این بخش را تنظیم و آن را به یخچال یا فریزر تبدیل کنند.

طراحی مدرن و سازگار با خانه‌های امروزی
یخچال فریزر «هرمس» به طور کاملاً مدرن و مناسب برای آشپزخانه‌ خانه‌های امروزی، طراحی شده است. این محصول دارای چهار در است و از جنس استیل ضدخش ساخته شده که حس به روز بودن را القاء می‌کند. طراحی ساده و در عین حال شیک این محصول، همگام با دیگر محصولات «مجموعه سرآشپزها» است. چراغ‌های Micro LED روی در این دستگاه، به شکلی نوآورانه و مدرن دمای بخش‌های مختلف یخچال را نمایش می‌دهد. همچنین از دیگر ویژگی‌های یخچال هرمس، وجود یک ظرف از جنس استیل ضدخش است که می‌‌توان آن را به راحتی در دماهای مختلف و دیگر محصولات مجموعه سرآشپزها نیز استفاده کرد. این ظرف که Chef Pan نام دارد، می‌تواند علاوه بر نگهداری مواد غذایی، برای تهیه یک وعده غذای سریع مستقیما از یخچال، داخل اجاق برود یا برای شستشوی سریع، وارد ماشین ظرف‌شویی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-09 14:56

افزودن دیدگاه جدید