کد مطلب: 

185470
واعظی در نشست شبکه‌های اجتماعی و OTTها:

باید به شبکه های اجتماعی خارجی نگاه سختگیرانه تری داشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: اعتقاد من آن است که باید با شبکه های اجتماعی داخلی، راحت‌تر برخورد کرد و نسبت به شبکه های اجتماعی خارجی نگاه سختگیرانه تری داشت.
باید به شبکه های اجتماعی خارجی نگاه سختگیرانه تری داشت

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر واعظی، در آستانه سالروز تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در همایش نشست تخصصی شبکه‌های اجتماعی و OTTها، با اشاره به اینکه امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی یک نیاز است افزود: لازم است، از این پدیده به درستی استفاده شود.

وی با تاکید بر حمایت از شبکه های اجتماعی بومی و قرارگرفتن سرورها در داخل کشور، ادامه داد:‌ مطمئنا دیتا در کشور سرمایه محسوب می شود و  باید در داخل کشور ازآن استفاده شود.

واعظی توجه به اقتصاد شبکه های اجتماعی داخلی را ضروری خواند و گفت:‌ لازم است حمایت دولت از هر طرح ملی با مشخص شدن زمان انجام کار، همراه باشد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه اگر تبادل اطلاعات مردم در داخل کشور صورت گیرد، به نفع مردم، دولت و امنیت کشور است، افزود: ‌پیگیری مسایل شبکه های اجتماعی داخلی در موضوعات حقوقی، قضایی و رفع تبعیض در پایداری و بقاء آنها موثر است.

وی ادامه داد: اعتقاد من آن است که باید با شبکه های اجتماعی داخلی، راحت‌تر برخورد کرد و نسبت به شبکه های اجتماعی خارجی نگاه سختگیرانه تری داشت.

واعظی اظهارکرد: موقعی می توانیم در مقابل شبکه های اجتماعی خارجی قرار گیریم که شبکه های داخلی جایگزین را با ارائه خدمات با کیفیت ارائه دهیم.

وزیر ارتباطات بابیان اینکه تعداد کاربران در دنیا سرمایه است، ادامه داد: ‌بهترین راه تشویق و اعتمادسازی مردم به شبکه های اجتماعی داخلی، ارائه سرویس خوب است.

وی با اشاره به اینکه دراین نشست تعاملی، صورت مسئله ها مطرح شده است افزود:‌ این  جلسه شروع مناسبی برای همفکری و تبادل دیدگاههای گردانندگان شبکه های اجتماعی داخلی و علاقه مندان بود و لازم است این جلسات، ادامه یابد.

واعظی در پایان تصریح کرد: ‌اطمینان بخشی در زمینه مالی ، فنی ، پهنای باند ، حقوقی و... برای حمایت از شبکه های  اجتماعی داخلی  ضروری است و دراین زمینه ها حمایت از  شبکه های اجتماعی داخلی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-08 21:30

افزودن دیدگاه جدید