کد مطلب: 

185469

3 میلیون مراجعه ماهانه به شعب تامین اجتماعی کاهش یافت

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی، با بیان اینکه خدمات الکترونیکی سازمانها یک ضرورت است، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی نیز در راستای افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت ها، توسعه خدمات غیرحضوری را به جدیت در دستور کار قرار داده است.
3 میلیون مراجعه ماهانه به شعب تامین اجتماعی کاهش یافت

به گزارش سیتنا، محمد حسن زدا گفت: در حال حاضر ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، رویت سوابق بیمه شدگان، دریافت فیش حقوقی و احکام بازنشستگان و مستمری بگیران، ارسال و پرداخت حق بیمه از سوی کارفرمایان و بیمه شدگان به صورت غیرحضوری ارائه می شود که موجب کاهش 3میلیون بار مراجعه در ماه به شعب تامین اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، خاطر نشان کرد: حذف روش های سنتی و ارائه مکانیزه خدمات و فعالیت ها برای پیشبرد اهداف و تقویت پویایی سازمان الزام است.

زدا با اشاره به یک میلیون و 217 هزار کارگاه فعال مشمول تامین اجتماعی در کشور اظهار داشت: بیش از 90 درصد کارفرمایان در سراسر کشور به صورت اینترنتی لیست حق بیمه را ارسال و پرداخت می کنند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه از طریق اینترنت، دستگاههای ATM و POS  و تلفن همراه امکان پذیر است.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ، تکریم ارباب رجوع، بهبود در پاسخگویی، تسهیل در فرایندها و کاهش هزینه ها را از مزایای توسعه خدمات الکترونیکی این سازمان دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-08 21:07

افزودن دیدگاه جدید