کد مطلب: 

185468

تقدیر از رایتل در دومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شستا

دومین همایش رتبه‌بندی و حسابرسی داخلی شرکت‌های تابعه شستا در دو بخش صبح (حسابرسی داخلی) و عصر (رتبه‌بندی شرکت‌ها) برگزار شد و از شرکت رایتل به جهت تلاش برای تحقق اهداف از سوی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی تقدیر شد.
تقدیر از رایتل در دومین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شستا

به گزارش خبرنگار سیتنا، دومین همایش سالانه کمیته‌های حسابرسی، حسابرسان داخلی شرکت‌های عضو گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شستا، مدیران عامل هلدینگ‌ها و اعضای هیات مدیره هلدینگ‌ها و همچنین اعضای موظف هیات‌مدیره، مدیران عامل، کمیته‌های حسابرسی، مدیران حسابرسی داخلی و مدیران مالی شرکت‌های تابعه شستا و با مشارکت و حمایت معنوی سازمان حسابرسی، جامعه حسابداران رسمی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس و اوراق بهادار تهران، انجمن حسابرسان داخلی ایران، انجمن حسابداری مدیریت ایران، اندیشمندان و بزرگان حرفه حسابرسی با شعار «حسابرسی داخلی فراتر از نظارت، نقش‌آفرین در راهبری شرکت‌ها و ارزش‌آفرین» با هدف تبیین نقش مشاوره‌ای حسابرسان داخلی در ارزش‌افزایی و بهبود عملکرد شرکت‌ها، تشریح خدمت تخصصی حسابرسان داخلی در راهبری مطلوب شرکت‌ها و نتایج حاصله، ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با شرکت‌های تابعه، برقراری ارتباط با مجامع صنفی و تخصصی و مراجع نظارت حرفه ای و گسترش و توسعه آگاهی‌های تخصصی مدیران گروه برگزار شد.

در این همایش به تشریح چالش‌های راهبری شرکتی در هلدینگ‌ها و نقش کمیته‌های حسابرسی در برون‌رفت از چالش‌ها، گزارش‌نویسی در حسابرسی داخلی، مدیریت ریسک و نقش مدیران و حسابرسان داخلی در شناسایی و مدیریت آن، شناسایی و ثبت فرآیندها و استخراج نقاط قابل بهبود در کنترل‌های داخلی، مدل بکر در اجرا و گزارشگری حسابرسی داخلی و استفاده از تکنیک‌های نوین مدیریتی (EFQM, BSC, KIZEN,...) برای ارزیابی و بهبود اثربخشی راهبری شرکتی، مدیریت ریسک و کنترل داخلی پرداخته شد.

این همایش با حضور مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل، معاونان و اعضای هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و مدیران عامل و معاونان برنامه‌ریزی تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

طرح رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی هر ساله براساس یک مدل بومی و استاندارد با رویکرد کارت امتیازی متوازن و منطق RADAR اجرا می‌شود.

ماموریت این طرح ارزیابی میزان تحقق راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی مبنی بر ارتقای بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها، تبیین و ترجمه سیاست‌ها و خط‌مشی‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برای شرکت‌های تابعه و پایش مستمر آنهاست.

در همایش سال‌جاری شرکت‌های پتروشیمی خراسان، خاک چینی ایران و سیمان خاش حائز دریافت تندیس برنزین شده و شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، نفت ایرانول، کاشی الوند، سرام‌آرا، سیمان فارس نو، سیمان غرب، داروسازی زهراوی، توفیق‌دارو، ژلاتین کپسول، گلدشت نمونه و کارگزاری بیمه تامین آینده لوح تقدیر دریافت کردند. همچنین از شرکت رایتل به جهت تلاش برای تحقق اهداف از سوی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی تقدیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-08 21:02

دیدگاه‌ها

تصویر سید مهدی حسینی
عاشقتم رایتل عشق منی رایتل دوستت دارم رایتل
ارسال شده توسط سید مهدی حسینی در 10 مهر 95 - 03:46

افزودن دیدگاه جدید