کد مطلب: 

185463

ماجرای جنجالی پا دراز کردن برادر رئیس جمهور چه بود؟ (+تصاویر)

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد این تصویر مربوط به سفر حسن روحانی به استان یزد در اردیبهشت سال 92 و پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است و در تاریخ مذکور علت اصلی نشستن متفاوت حسین فریدون در هنگام سخنرانی روحانی مربوط می‌شود به آسیب‌دیدگی پای وی.
ماجرای جنجالی پا دراز کردن برادر رئیس جمهور چه بود؟ (+تصاویر)

به‌ گزارش سیتنا، در روزهای اخیر خبرگزاری تسنیم به نقل از صفحه شخصی محمدرضا زائری، مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب که از پا دراز کردن حسین فریدون برادر رئیس جمهور در جلسه‌ای رسمی انتقاد کرده بود، نوشت: حسن روحانی باید برادرش را تأدیب کند!

در همین حال برخی رسانه‌های منتقد دولت نیز پا را فراتر گذاشته و برای مدل نشستن برادر روحانی تحلیل‌های سیاسی ارائه داده و آن را رویکرد جدید حسین فریدون در مقابل حسن روحانی دانستند.

اما اصل ماجرا چه بود؟

سیتنا اضافه می کند: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد تصویر فوق مربوط به سفر حسن روحانی به استان یزد در اردیبهشت سال 92 و پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است.

در تاریخ مذکور علت اصلی نشستن متفاوت حسین فریدون در هنگام سخنرانی روحانی مربوط می‌شود به آسیب‌دیدگی پای وی. در تصویر زیر همان‌طور که مشاهده می‌کنید برادر رئیس جمهور در همان سفر و در هنگام حضور در مسجد حظیره استان یزد از عصا استفاده کرده است.

جالب آنکه برخی رسانه‌ها و منتقدین دولت که در این روزها به دنبال دست آویزی برای انتقاد از عملکرد مسوولان دولتی می‌گردند، بدون تحقیق و بررسی صرفا به یک تصویر استناد کرده و موج رسانه‌ای ایجاد می‌کنند؛ حال آنکه برخوردهای اینچنینی صرفا به بی اعتمادی مردم از چنین رسانه‌ها و افرادی منجر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-08 17:36

افزودن دیدگاه جدید