کد مطلب: 

185443

قابل توجه مشترکان رایتل که قصد مسافرت خارجی دارند

تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل، امکان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل را در هر یک از کشورهای تحت پوشش رایتل دارند.
قابل توجه مشترکان رایتل که قصد مسافرت خارجی دارند

به گزارش خبرنگار سیتنا، در آستانه‌ی فرارسیدن تعطیلات نوروز 95 و امکان سفر هموطنان به خارج از کشور، مشترکان رایتل نیز همچون مشترکان سایر اپراتورهای تلفن همراه امکان خواهند داشت که سیم کارت خود را در کشور مقصد طرف قرارداد رومینگ بین الملل رایتل نیز همراه داشته باشند و از خدمات و سرویس‌های اپراتور خود در آن کشور نیز بهره مند شوند.

آنچه درباره‌ی رومینگ بین الملل که باید بدانید:

  • روشن نمودن گوشی تلفن همراه حاوی سیم‌کارت رایتل و دریافت پیامک در خارج از ایران رایگان می‌باشد.
  • با توجه به تفاوت نرخ رومینگ بین‌المللی نسبت به هزینه‌های داخل کشور، به مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل پیشنهاد می‌شود تا در هنگام فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌المللی به میزان کافی اعتبار خریداری و یا تعداد مناسبی کارت شارژ با خود داشته باشند.
  • چنانچه هزینه کارکرد سرویس رومینگ بین‌المللی سیم‌کارت از سقف تعیین شده در سیم‌کارت دایمی، بیشتر شود، مشترک ملزم به پرداخت بدهی خود خواهد بود.
  • در هنگام استفاده از این سرویس، هزینه تماس بر مبنای دقیقه محاسبه می‌گردد. به عبارتی برای تماس‌های کمتر از ۶۰ ثانیه، هزینه یک دقیقه تماس محاسبه می‌شود و مبنای محاسبه هزینه اینترنت هر 50 کیلوبایت می­ باشد.
  • در صورت برقراری ارتباط بین مشترک رایتل و سایر اپراتورهای داخلی در کشور دیگر، هزینه تماس برای فرد تماس گیرنده و مخاطب، مطابق با تعرفه‌های این سرویس محاسبه خواهد شد.
  • تعرفه‌های رومینگ بین المللی رایتل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی یکسان است.
  • تماس مشترکینی که از سرویس رومینگ بین‌المللی رایتل استفاده می‌کنند و در کشوری به غیر از ایران، به برقراری تماس مبادرت می‌ورزد با تماس داخلی ایران متفاوت بوده و با نرخ تماس بین‌الملل به مقصد ایران محاسبه خواهد شد.
  • توجـه داشته باشید که به هنگام استفاده از سرویس رومینـگ بین المللی، شما هزینه تماس‌های دریـافتی را نیز می‌پردازید.

برای اطلاع از تعرفه رومینگ بین المللی کشورهای تحت قرارداد رایتل اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-07 01:09

افزودن دیدگاه جدید