کد مطلب: 

185419
در نشست هم‌­اندیشی مدیران IT استانداری­‌های کشور، انجام شد:

تبیین راهکار پیشنهادی رایتل در حوزه توسعه دولت الکترونیک همراه

نشست هم‌­اندیشی مدیران فناوری اطلاعات استانداری­‌های سراسر کشور با همراهی رایتل در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
تبیین راهکار پیشنهادی رایتل در حوزه توسعه دولت الکترونیک همراه

به گزارش سیتنا، این نشست دو روزه صبح روز شنبه 15 اسفندماه آغاز و با برگزاری چند کارگاه آموزشی در حوزه دولت الکترونیک تا پایان روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

نشست هم‌اندیشی مدیران کل فناوری اطلاعات استانداری‌های سراسر کشور در روز نخست با حضور مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، دکتر ملکی‌تبار رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، سید مجید صدری مدیرعامل رایتل و مدیران کل فناوری اطلاعات استانداری ها برگزار شد که هر یک از این مدیران به ارائه راهکارها و پیشنهادهای خود در زمینه پیشبرد دولت الکترونیک پرداختند.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در این نشست از تبین راهکار پیشنهادی این اپراتور در حوزه توسعه دولت الکترونیک همراه سخن گفت.

وی علاوه بر تشریح اهمیت توسعه دولت الکترونیک به تشریح اجزای اکوسیستم این دولت و همچنین چرایی کارآمد نبودن آن تاکنون و ارایه راه‌‌حل‌هایی برای رفع این مساله پرداخت.

وی در پایان صحبت­های خود  پاسخگوی سوالات مدیران فناوری اطلاعات استانداری ها نیز بود.

شایان ذکر است؛ این نشست در روز دوم نیز با برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه دولت الکترونیک از سوی شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت اریکسون ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-06 00:55

افزودن دیدگاه جدید