کد مطلب: 

177907
مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان، تاکید کرد:

طلب 6 میلیارد تومانی همراه اول از مردم لرستان/ بدهکاران علاوه بر مبلغ بدهی باید حق الوکاله شرکت مخابرات را نیز پرداخت کنند

مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان، گفت: همراه اول 6 میلیارد تومان از مردم استان طلب دارد که این مشترکین در صورت عدم توجه به پرداخت بدهی علاوه بر اینکه مجبورند بدهی خود را پرداخت کنند بایستی هزینه‌های ناشی از پرداخت حق الوکاله شرکت مخابرات را نیز پرداخت کنند.
طلب 6 میلیارد تومانی همراه اول از مردم لرستان/ بدهکاران علاوه بر مبلغ بدهی باید حق الوکاله شرکت مخابرات را نیز پرداخت کنند

به گزارش خبرنگار سیتنا از خرم آباد، مهندس هومان محمودی در مراسم قرعه‎کشی جشنواره زمستانی همراه اول که از اول بهمن ماه ۹۳ شروع شد و با یک بار تمدید تا اول خرداد امسال ادامه داشت، با انتقاد از اینکه همراه اول 6 میلیارد تومان طلب از مردم لرستان دارد، اظهار کرد: این مبلغ قابل توجهی است و حق قانونی بیت‎المال است و چنانچه این پول وصول شود نه تنها تعداد جوائز فصلی بلکه جوایز نفیس‎تری در نظر گرفته می‎شود.

وی افزود: موضوع عدم پرداخت بدهی مشترکین همراه اول پس از دریافت اخطار از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد و این مشترکین در صورت عدم توجه به پرداخت بدهی علاوه بر اینکه مجبورند بدهی خود را پرداخت کنند بایستی هزینه‌های ناشی از پرداخت حق الوکاله شرکت مخابرات را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه چنانچه این میزان طلب از مردم وصول شود مناطق بیشتری تحت پوشش قرار می‎دهیم، بیان کرد: در حال حاضر قیمت سیم کارت دائمی 165 هزار و 600 تومان است و متاسفانه افرادی وجود دارند که سیم‌کارت دائمی دارند اما از آن استفاده نمی‎کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان، تصریح کرد: هرچه‎قدر در بستر آی‎تی سرمایه‎گذاری شود هزینه‎های مردم کاهش می‎یابد و هر چه قدر کیفیت و سرعت اینترنت بیشتر باشد مردم بهتر می‎توانند از خدمات بهره‎مند شوند.

محمودی با بیان اینکه تجهیزات 3G را در چندین شهرستان استان نصب کردیم، اضافه کرد: مخابرات یک شرکت خصوصی است که با مشکل نقدینگی مواجه است و قطعاً درآمدها و کارهای توسعه‎ای این شرکت منوط به پرداخت مردم است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-08 10:01

افزودن دیدگاه جدید