کد مطلب: 

292114

راستینه، نماینده مجلس: پیام رسان‌های داخلی با ضعف خود به اعتماد عمومی ضربه نزنند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس با تاکید بر اینکه برای راه اندازی پیام رسان‌های داخلی هزینه سنگینی صرف شده است، گفت: در حال حاضر بستری برای بهره برداری از سکوهای داخلی فراهم شده، آنچه دارای اهمیت است عملکرد این پیام رسان‌هاست که به اعتماد عمومی ضربه نزند.
راستینه، نماینده مجلس: پیام رسان‌های داخلی با ضعف خود به اعتماد عمومی ضربه نزنند

به گزارش سیتنا، احمد راستینه هفشجانی در گفت‌و‌گو با خانه ملت در مورد اختلال ایجاد شده در خدمات ‌دهی سکوهای داخلی، گفت: پیام‌رسان‌های داخلی باید حداکثر تلاش خود را بکار گیرند تا رضایت مخاطبان و کاربران خود را جلب کنند، اکنون که زمینه حضور فعالیت آنها فراهم شده است نباید کوتاهی خود را توجیه کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان پیام رسان‌های داخلی باید به زیر ساخت‌های داخلی خود را تقویت کنند، افزود: پیام رسان‌هایی که نتوانند به مخاطبان خود به درستی خدمات ارائه دهند از دور رقابت خارج می‌شوند، ما در مجلس بارها این مسئله را متذکر شده تا بستر حضور کاربران در پیام سکوهای داخلی فراهم شود.

وی با بیان اینکه سکوهای داخلی باید خدمات دهی خودت را ارتقا دهند، اظهار داشت: کوتاهی ایجاد شده از طرف هر یک از پیام رسان‌های داخلی قابل قبول نیست، توجیهاتی نظیر افزایش کاربران بهانه‌ای برای عدم خدمات رسانی درست به مخاطبان سکوهای داخلی نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای راه اندازی این پیام رسان‌ها هزینه سنگینی صرف شده است، اظهار داشت: در حال حاضر بستری برای بهره برداری از سکوهای داخلی فراهم شده آنچه دارای اهمیت است عملکرد این پیام رسان‌هاست که به اعتماد عمومی ضربه نزند؛ تلاش گسترده‌ای صورت گرفت تا مردم نسبت به عملکرد سکوهای داخلی اعتماد کنند.

وی در ادامه یادآور شد: مسئولان و متولیان امر از آوردن پاسخ‌های غیرمنطقی دوری کنند و با عملکرد نادرست به اعتماد عمومی ضربه نزنند و هرچه سریع‌تر نسبت به تقویت زیرساخت‌های این شبکه‌ها اقدام کنند.

گفتنی است، مدیر عامل پیام رسان ایتا در پی اختلال‌های ایجاد شده در پیام رسان‌ ایتا در روزهای گذشته، افزایش تعداد کاربران را مقصر این اختلا‍‌ل‌ها دانست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-10 09:22

افزودن دیدگاه جدید