کد مطلب: 

267430

محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار چه قیمتی دارند؟

در بازار لوازم صوتی و تصویری می‌توان انواع تلویزیون‌های محبوب و پرطرفدار را با قیمتی حدود ۴ تا ۲۱ میلیون تومان خریداری کرد.
محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار چه قیمتی دارند؟

به گزارش خبرآنلاین، بررسی نرخ‌ها در این بازار نشان می‌دهد، تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-۶۵K۵۷۰۰U گران‌ترین مدل این لیست است که با قیمتی بین ۲۰ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان تا ۲۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در جایگاه دوم تلویزیون ۶۵ اینچ اسمارت ۴K اسنوا مدل SSD-۶۵SA۶۲۰U قرار دارد که این محصول را می‌توان با قیمتی بین ۲۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا ۲۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان خریداری کرد.

در رتبه سوم تلویزیون سام الکترونیک ۶۵ اینچ UA۶۵TU۷۰۰۰TH است که با نرخ ۱۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تا ۲۶ میلیون توان به فروش می‌رسد.

در بازار لوازم صوتی و تصویری می‌توان تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۵۰NU۷۹۰۰ سایز ۵۰ اینچ را با قیمتی بین ۱۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تا ۲۴ میلیون تومان خریداری کرد.

ارزان‌ترین محصول این لیست تلویزیون ال ای دی بست مدل ۳۲BN۲۰۴۰J سایز ۳۲ اینچ است که با قیمت ۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در جایگاه بعدی نیز تلویزیون دوو مدل DLE-۴۳K۴۳۰۰ سایز ۴۳ اینچ است که بین ۶ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار چه قیمتی دارند؟

محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار چه قیمتی دارند؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-03-29 09:54

افزودن دیدگاه جدید