کد مطلب: 

264148

قابلیت کنترل والدین بر عملکرد فرزندان به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام در حال برنامه‌ریزی برای توسعه یک پلتفرم برای والدینی است، که نوجوانانی در اینستاگرام دارند و نگران نوع محتوایی که می‌بینند هستند، اینستاگرام این برنامه‌ را برای بهتر کنترل کردن والدین معرفی کرده است.
اینستاگرام

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ubergizmo، نوشت: اینستاگرام قابلیت Take a Break را در شش کشور فعال کرده است و در ماه مارس نیز از ویژگی دیگری در ارتباط با کنترل والدین بر فرزندان رونمایی می‎کند.

به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، وی اعلام کرد: «والدین می‌دانند چه چیزی برای نوجوانانشان بهتر است، بنابراین ما قصد داریم اولین ابزار خود را در ماه مارس راه‌اندازی کنیم تا به والدین در راهنمایی و حمایت از نوجوانان در اینستاگرام کمک کنیم.

والدین می‌توانند مدت زمانی را که نوجوانانشان در اینستاگرام سپری می‌کنند مشاهده کنند و محدودیت‌های زمانی تعیین کنند.»موسری همچنین می‌افزاید: ما به نوجوانان گزینه جدیدی می‌دهیم تا با گزارش هایی، نحوه استفاده از اینستاگرام را به والدینشان اطلاع دهند این موضوع باعث می‌شود فرزندان و والدین فرصتی به یکدیگر دهند تا در مورد استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنند.

این موضوع تنها نسخه اولیه این ویژگی است و به مرور زمان به افزودن قابلیت‌های بیشتر ادامه خواهیم داد. به علاوه اینکه منابعی در قالب یک مرکز آموزشی وجود خواهد داشت که آموزش‌هایی درباره استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به والدین و نوجوانان خواهد داد.

همچنین، اگر به خاطر داشته باشید، اینستاگرام قبلاً از ویژگی "take a break" صحبت کرده بود که این ویژگی در حال حاضر در چندین کشور مانند ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، نیوزلند و استرالیا فعال شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-12-08 13:34

افزودن دیدگاه جدید