کد مطلب: 

207828

حمایت از حقوق مشترکان و تلاش برای اجرای صحیح ترابردپذیری

ایرانسل اعلام کرد که در راستای حمایت از حقوق مشترکان تمامی سعی و تلاش حداکثری خود را برای اجرای صحیح و منطبق با قوانین از جمله طرح ترابردپذیری معطوف داشته است.
حمایت از حقوق مشترکان و تلاش برای اجرای صحیح ترابردپذیری

به گزارش ایسنا، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل پیرو انتشار گزارشی در ایسنا با عنوان" ترابرد زورکی با قرعه‌کشی دروغین" در توضیحی اعلام کرد که در راستای اجرای پروانه صادره توسط سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همواره تابع مقررات ابلاغی توسط این سازمان بوده و در جهت حمایت از حقوق مشترکان تمامی سعی و تلاش حداکثری خود را برای اجرای صحیح و منطبق با قوانین از جمله طرح ترابردپذیری معطوف داشته است. ازین رو هرگونه دخالت در خصوص مورد ذکر شده را تکذیب می‌کند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره خود را متعهد به ایجاد شرایط سالم برای استفاده هرچه بهتر مشترکان از خدمات ارائه شده می‌داند، از این رو در صورت ارائه مشخصات مورد ادعا شده، موضوع را پیگیری کرده و اقدام لازم را به عمل خواهد آورد.

به گزارش ایسنا، طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه (Mobile Number Portability) یا همان امکان تغییر اپراتور بدون تغییر شماره، پس از بارها مطرح شدن و به نتیجه نرسیدن، در نهایت از تیر ماه سال گذشته اجرایی شد؛ در قالب این طرح هر مشترک می‌تواند بدون تغییر شماره خود، نسبت به عوض کردن اپراتور خود اقدام و بر حسب علاقه خود از سرویس‌ها و خدمات اپراتورهای دیگر استفاده کند.

در گزارش مذکور بر اساس اطلاعات مشترکان اعلام شد که ممکن است با شما تماس بگیرند و خبر خوب برنده شدن در قرعه‌کشی را به شما بدهند و در ادامه از شما شماره کارت بانکی، آدرس منزل، اطلاعات شخصی و برخی دیگر از اطلاعات را درخواست کنند که این موضوع صحت نداشته و درنهایت ممکن است شما زمانی متوجه ساختگی بودن تماس و قرعه‌کشی و جوایز شوید که متضرر شده باشید و از حساب شما برداشت یا از اطلاعاتتان سوءاستفاده شده باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-13 17:04

افزودن دیدگاه جدید