کد مطلب: 

185517

دولت آمریکا وابسته تجارت دیجیتال به دیگر کشورها اعزام می‌کند

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد با هدف گسترش تجارت دیجیتال ایالات متحده در کشورهای دیگر جهان متخصصانی را به عنوان وابسته دیجیتال به کشورهای مختلف دنیا اعزام می‌کند.
دولت آمریکا وابسته تجارت دیجیتال به دیگر کشورها اعزام می‌کند

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، نوشت: این برنامه یک طرح آزمایشی است که به صاحبان مشاغل در آمریکا کمک می کند تا ضمن آشنایی با قوانین تجارت الکترونیکی در نقاط مختلف دنیا، فروش محصولات خود به طور آنلاین یا انتقال داده ها به خارج از آمریکا را با دقت بیشتر و با رعایت تمامی مفاد قانونی انجام دهند.

وابسته دیجیتال پدیده جدیدی است که در کنار وابسته نظامی، فرهنگی و ... در دنیای امروز و در عرصه دیپلماسی میان کشورها در حال شکل گیری است. تخصص این وابستگان دیجیتال به شرکت های تجاری و تجار فعال در دنیای مجازی کمک می کند تا درک بهتری از سیاست گذاری‌های دیگر کشورها در حوزه اینترنت، مانند مقتضیات ارسال محلی داده ها و ... داشته باشند.

پنی پریتکر وزیر بازرگانی آمریکا در این مورد می گوید: فعالیت در این عرصه کاملا تخصصی است و لذا باید با دقت در این زمینه عمل کرد.

استفاده از وابسته دیجیتال توسط آمریکا به طور آزمایشی در شش تا هشت بازار اجرا خواهد شد که عبارتند از برزیل، چین، ژاپن، هند، اتحادیه اروپا و 10 عضو اتحادیه آسه آن در جنوب شرق آسیا. قرار است برای هر بازار یک وابسته دیجیتال تعیین شود.

بر طبق آمار وزارت بازرگانی آمریکا، این کشور در سال 2014 خدماتی به ارزش حدودا 400 میلیارد دلار در حوزه دیجیتال ارائه کرد و استفاده از وابسته های دیجیتال می تواند این آمار را بهتر از گذشته کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-12 15:41

افزودن دیدگاه جدید