کد مطلب: 

185193

گزارش مشاور روحانی از وضعیت شبکه‌های اجتماعی در روز انتخابات

اصل گزارشهایی که تا این لحظه دریافت کردم و گفتگوهایی که تا ساعت 17 امروز با مقامات ذیربط در وزارت اطلاعات، رییس پلیس فتا، معاون دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه ای و دیگر مسولین و مطلعین داشتم حکایت از آن دارد که بحمدلله وضعیت نابهنجاری در خصوص استفاده قشرهای مختلف از شبکه های اجتماعی فضای مجازی ، موبایلی و... گزارش نشده است.
گزارش مشاور روحانی از وضعیت شبکه‌های اجتماعی در روز انتخابات

به گزارش سیتنا، محمدرضا صادق، مشاور رسانه ای رییس جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگار انتخاب مبنی بر اینکه ارزیابی شما از کارکرد شبکه های اجتماعی در انتخابات امروز چگونه است، گفت: با ابراز شعف نسبت به حضور پرشور مردم شریف در آزمون سرافرازی ملی که امروز در حال  رقم خوردن است عرض می کنم بحمدلله آزمون نحوه استفاده اقشار مختلف از شبکه های اجتماعی ورسانه های مجازی با توجه به حجم وگستردگی آن نیز خوب گزارش شده ومسولان ذیربط نیز تمهیدات خوبی برای استفاده بهینه ازاین ابزارها مهیا کرده اند.

صادق افزود: در جلسات  کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه ای دغدغه ها و نگرانیهایی در خصوص نحوه استفاده و کارکرد برخی شبکه های اجتماعی در روز انتخابات ابراز می شد، لیکن بنده و اکثریت اعضا خوشبینی و اطمینان خود را بر مبنای ویژگیهای ممتاز مردم عزیزمان، خصوصا جوانان هوشمند و درست اندیش ایران اسلامی نسبت به رعایت شئونات و استفاده مناسب  اکثریت کاربران فهیم ایرانی در شبکه های اجتماعی مطرح  وبرآن پافشاری میکردیم .

وی ادامه داد: براین اساس ، طی چندروز اخیر و خصوصا امروز که روز انتخابات  است مترصد بودم این مسئله را بطور دقیق تر و عملی  بررسی کنم.

مشاور رییس جمهور و عضو کار گروه تعیین مصادیق جرایم رایانه ای افزود: بحمدلله حاصل گزارشهایی که تا این لحظه  دریافت کردم و گفتگوهایی که تا ساعت 17 امروز با  مقامات ذیربط در وزارت اطلاعات، رییس پلیس فتا، معاون دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه ای و دیگر مسولین و مطلعین داشتم حکایت از آن دارد که بحمدلله وضعیت نابهنجاری  در خصوص استفاده قشرهای مختلف از شبکه های اجتماعی فضای مجازی ، موبایلی و... گزارش نشده است.

صادق افزود: اطمینان دارم در پرتو شور و رشادت مردم عزیزمان طی امروز که یک روز تاریخی برای نمایش بزرگ قدرت ملی است برگ زرین دیگری برکارنامه افتخارات ملی در عرصه های گوناگون افزوده می شود و در کنار تجلی  مردمسالاری دینی پیشرو، رای به اعتدال بعنوان آموزه اسلام عزیز و آماده شدن برای ساختن هر چه بهتر ایران عزیز در دوره پسابرجام ، پیام بهره گیری بهینه "ایرانیان بلند آوازه" از انواع رسانه ها و فضای مجازی نیز آشکار تر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-26 19:16

افزودن دیدگاه جدید