کد مطلب: 

171615
مدیرعامل همراه اول:

برای پوشش کامل ‎شبکه‌ی نسل سوم به زمان بیشتری نیاز است/ روزی 300 هزار مشترک اپراتور دوم و سوم در شبکه ما میزبانی می‎شوند

مدیرعامل شرکت همراه اول، با اشاره به گذشت 3 ماه از نوسازی شبکه تلفن همراه تهران برای ورود به نسل سوم، گفت: برای پوشش کامل قطعاً به زمان بیشتری نیاز است.
برای پوشش کامل ‎شبکه‌ی نسل سوم به زمان بیشتری نیاز است/ روزی 300 هزار مشترک اپراتور دوم و سوم در شبکه ما میزبانی می‎شوند

به گزارش سیتنا، وحید صدوقی، افزود: شبکه های نسل 2 و بالاتر زیرساخت کشور محسوب می شوند و اپراتورهای متولی انجام آن، به نوعی به نمایندگی از دولت توسعه را انجام می دهند و در عین بهره مندی موجب ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور هم می شوند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ پروانه آزمایشی راه اندازی نسل سوم، در 40 شهر حدود 2200 سایت نسل 3 راه اندازی شد و توسعه با تمام توان ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای انجام هماهنگی افزود: با توجه به این که تقاضا ایجاد شده نیاز داریم سریع تر عمل کنیم و بر اساس تعهدی که به سازمان دادیم همزمان با ارتقا شبکه، برای حفظ کیفیت همه توان را بکار بستیم و الحمد الله کار به خوبی در حال انجام است.

صدوقی گفت: برای ارتقا شبکه از نسل 2 به 3 و یکپارچه شدن آن، برنامه فشرده ای در جریان است که شامل نصب تجهیزات در شهرهای مختلف، راه اندازی و بهینه سازی شبکه می شود.

وی با بیان این که سایت کاملاً نوسازی می شود، افزود: همه آنتن ها، ترانسمیشن شبکه انتقال و BTS ها تعویض می شوند و سعی شده کار تعویض از ساعت 12 شب تا 6 صبح انجام شود تا مشترکان با مشکلی روبرو نشوند.

وی با اشاره به گذشت 3 ماه از نوسازی شبکه تهران، گفت: برای پوشش کامل قطعاً به زمان بیشتری نیاز است، تا الان بیش از 700 سایت راه اندازی شده و به مرور مراحل توسعه انجام می شود.

مدیرعامل اپراتور اول اظهار داشت: در چارچوب پروانه تعهد داریم باید هر سال در تعدادی از شهرها پوشش ایجاد کنیم، طبق پروانه در سال اول حدود 50 شهر باید پوشش ایجاد شود که بر اساس آن عمل می کنیم.

صدوقی درباره رومینگ ملی نیز گفت: در روز حدود 300 هزار مشترک از اپراتور دوم و سوم در شبکه همراه اول میزبانی می شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-09 23:18

افزودن دیدگاه جدید