کد مطلب: 

285087

در این کشور زندگی در کشتی تفریحی ارزان‌تر از اجاره خانه است

این روزها خیلی‌ها از اجاره بالای خانه گله‌مند هستند و در تلاش‌اند خانه‌ای با قیمت مناسب به‌دست بیاورند. اما مردی اهل لندن، این معضل را به بهترین شکل ممکن حل کرده است.
در این کشور زندگی در کشتی تفریحی ارزان‌تر از اجاره خانه است

به گزارش سیتنا، رایان گاتریج،‌ مهندس فناوری اطلاعات بریتانیایی،‌ ۳۰۰ روز است که در کشتی تفریحی «رویال کارائیب» زندگی می‌کند. او سال ۲۰۲۱، در این کشتی ساکن شد و دریافت می‌تواند از راه دور و در دریا مسئولیت‌های کاری‌اش را انجام دهد.

گاتریج،‌ پس از اقامت در این کشتی تفریحی به این نتیجه رسیده که زندگی در کشتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از اجاره خانه است و مهم‌ اینکه می‌تواند حرفه‌اش را به‌صورت دورکاری در کشتی هم پیش ببرد.

گاتریج، دورکاری خود را برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ شروع کرد که بعدها به‌دلیل عالم‌گیری کرونا، همکارهای او هم توانستند در خانه کار کنند و اطلاعات خود را از هر منبعی که به آن دسترسی داشتند بیابند.

گاتریج مطمئن نبود با استفاده از «وای‌فای» کشتی تفریحی بتواند کارهایش را انجام دهد و به همین خاطر، تابستان ۲۰۲۱، دو سفر چهارشبه با دو کشتی تفریحی شرکت رویال کارائیب رزرو کرد و زندگی در این دو کشتی را بررسی کرد.

گارتریج می‌گوید، هزینه زندگی در کشتی تفریحی خیلی کمتر از اجاره آپارتمانش در لندن نیست، اما مزایای زیادی، از جمله اینترنت وای‌فای (که برای کار او مهم است) و نوشیدنی رایگان، برای او دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-09-13 10:07

افزودن دیدگاه جدید