کد مطلب: 

282548

رزرو ۵ هتل مشهد که در زمان ماه عسل مناسب است

یکی از زیباترین و به یادماندنی‌ترین تجربه‌های هر زوجی، سفر ماه عسل است.
ماه عسل

گزارش آگهی/ مشهد یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای سفر ماه عسل است و دلیل آن هم اغلب اعتقادات دینی و مذهبی است. البته مشهد شهری سرزنده و پرشور است و جاذبه‌های گردشگری زیادی را در خود جای داده است. در این شهر ده‌ها هتل ساخته شده است. اگر قرار است برای ماه عسل به مشهد سفر کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی ۵ هتل مشهد که برای ماه عسل مناسب هستند، خواهیم پرداخت.

هتل درویشی مشهد

یکی از بهترین هتل‌های مشهد برای گذراندن ماه عسل، هتل درویشی است. هتل مجلل درویشی یک هتل بسیار لوکس است و کمتر کسی است که برج‌های بلند آن را ندیده باشد. این هتل میزبان مهمان‌های خارجی است و اتاق‌هایی به سبک مصری، هندی و عربی دارد. در این هتل اتاق‌هایی مناسب برای زوج‌هایی که به ماه عسل می‌آیند، وجود دارد. البته باید هنگام رزرو به پرسنل هتل اطلاع دهید. ساختمان این هتل ۲۳ طبقه دارد و بلندترین برج شهر محسوب می‌شود.

این هتل در نزدیکی حرم واقع شده است و تنها هتل آتریوم شرق ایران محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل درویشی شیک و تمیز هستند. با هتل درویشی شما می‌توانید بهترین تجربه خود را از یک سفر رمانتیک دو نفره در خاطر خود ثبت کنید. در این هتل بهترین غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود و نیازی نیست برای صرف غذا در شهر پرسه بزنید. جاذبه‌های گردشگری همچون حرم مطهر، آرامگاه نادرشاه افشار، سرای تاریخی عزیزالله اف و خانه تاریخی داروغه مشهد در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند.

این هتل در شهر مقدس مشهد، خیابان امام رضا و بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ واقع شده است.

هتل قصر طلایی مشهد

دومین هتل در لیست بهترین هتل‌های ماه عسل مشهد، هتل قصر طلایی است. اگر هنوز به رزرو هتل مشهد برای ماه عسل اقدام نکرده‌اید، هتل قصر طلایی مشهد گزینه خوبی است. این هتل یکی از مجلل‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های کشور محسوب می‌شود. در این هتل می‌توانید یک اقامت خوب و خاطره انگیز داشته باشید. هتل قصر طلایی ساختمانی بزرگ و باشکوه با ۲۰ طبقه دارد و حدود ۳۵۸ واحد اقامتی در دل خود جای داده است. این هتل نیز همچون هتل درویشی به حرم نزدیک است. پرسنل هتل قصر طلایی مجرب و مهمان‌نواز هستند و با خوشرویی از شما پذیرایی می‌کنند.

این هتل اتاق‌های متنوعی را برای مسافران در نظر گرفته است. اتاق ماه عسل آن نیز بسیار زیبا و رمانتیک است. از امکانات هتل قصر طلایی می‌توان به باشگاه ورزشی، رستوران، کافی شاپ، سفره‌خانه سنتی و دیگر موارد اشاره کرد. در اطراف این هتل جاذبه‌های گردشگری زیادی همچون موزه تمبر، بازار رضا، حرم مطهر، بوستان میرزا کوچک خان، مسروپ مقدس، موزه آستان قدس، موزه فرش، مقبره پیر پالان دوز، آرامگاه شیخ بهایی و بسیاری دیگر از جاذبه‌های گردشگری واقع شده است.

هتل قصر طلایی در شهر مقدس مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ واقع شده است.

ماه عسل

هتل الماس ۲ مشهد

این هتل معماری عجیب و زیبایی دارد و در فاصله کمی نسبت به حرم واقع شده است. امکانات این هتل بسیار کامل است و مهمانان هیچ گونه نگرانی بابت امکانات نخواهد داشت. از اینترنت رایگان گرفته تا رستوران، باشگاه ورزشی و خشک‌شویی همگی از امکانات این هتل هستند. در طبقات بالای این هتل می‌توانید منظره زیبایی از هتل تماشا کنید و اگر مایل بودید غذا یا صبحانه خود را در آن جا نوش جان کنید. هتل الماس ۲ اتاق‌های گوناگونی دارد و برخی از آن‌ها را برای ماه عسل زوج‌ها آماده کرده است. همچنین اگر خواستید می‌توانید اتاق به سبک عربی، هندی و حتی آفریقایی رزرو کنید. یکی از مزیت‌های این هتل این است که امکان رزرو یک سوئیت کامل برای گردشگران فراهم شده است. جاذبه‌های تاریخی و گردشگری همچون آرامگاه نادرشاه افشار، خانه قدیمی داروغه مشهد و سرای تاریخی عزیزالله اف در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. اگر از هر شهری قصد سفر با قطار مشهد را داشتید این هتل را در لیست گزینه های خود برای رزرو قرار دهید.

این هتل در شهر مشهد، خیابان امام رضا و امام رضا ۲۰ واقع شده است.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور یکی دیگر از هتل‌های محبوب شهر مقدس مشهد است. با این که هتل سی نور بین‌المللی نیست اما پرسنل آن با شما همانند یک مهمان خارجی برخورد می‌کنند. این هتل قدمت زیادی ندارد و یک هتل نوساز است. در این مدت توانسته اعتبار بسیار خوبی به دست بیاورد. دلیل آن هم امکانات و خدمات خوبی است که ارائه می‌دهد. این هتل به حرم نزدیک است و در کنار بازارهای اصلی شهر قرار گرفته است. اتاق‌های هتل سی نور مرتب و تمیز هستند و ترانسفر رایگان به فرودگاه و حرم یک مزیت برای این هتل است. در هتل سی نور استخرهایی مناسب آقایان و بانوان وجود دارد. سونا و جکوزی نیز در ساعاتی خاص خدماتی ارائه می‌دهند. در رستوران این هتل می‌توانید غذای ایرانی، سنتی و بین‌المللی نوش جان کنید. روف گاردن نیز منظره زیبایی از شهر مشهد را در اختیار شما می‌گذارد. در نزدیکی این هتل آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد. شما می‌توانید پیاده به بوستان میرزا کوچک خان، بازار رضا، کلیسای مسروپ مقدس، مرکز خرید آسمان، باغ خونی، مقبره پیر پالان دوز و آرامگاه شیخ بهایی بروید.

هتل سی نور در شهر مقدس مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲ و نبش دانش شرقی واقع شده است.

هتل جواد مشهد

اگر هنوز اقدام به رزرو هتل مشهد برای ماه عسل نکرده‌اید، هتل جواد مشهد را نیز بررسی کنید. هتل چهار ستاره جواد یک انتخاب خوب و اقتصادی برای زوج‌هایی است که قصد دارند به ماه عسل بروند. در این هتل می‌توانید اقامتی رویایی داشته باشید. این هتل در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است و تقریباً نوساز است. به همین دلیل معماری آن نوین است و اتاق‌های آن تمیز و مرتب هستند.

هتل جواد با پرسنلی حرفه‌ای و مهمان‌نواز از شما پذیرایی می‌کند. امکانات متنوع آن نیز گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. به همین دلیل باید از چندین روز قبل از سفر این هتل را رزرو کنید.

کافه و رستوران این هتل حال و هوایی خاص و دلنشین دارند. از دیگر امکانات مجموعه جواد می‌توان به اینترنت رایگان، باشگاه بدنسازی، خشک شویی، ترانسفر فرودگاهی، سونا و دیگر موارد اشاره کرد. خوشبختانه این هتل به حرم امام رضا نزدیک است و برخی دیگر از جاذبه‌های گردشگری همچون موزه فرش، بازار رضا، موزه مدال، مزکز خرید آسمان، باغ خونی، موزه نجوم، موزه اسکناس و تمبر در اطراف آن واقع شده‌اند.

این هتل در شهر مقدس مشهد،‌ خیابان امام رضا و نبش امام رضا سوم قرار گرفته است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ۵ هتل مناسب در زمان ماه عسل پرداختیم. اتاق‌هایی که مخصوص ماه عسل هستند، تزئینات خاصی دارند و امکانات ویژه‌ای برای مسافران این اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. برخی از آن‌ها نیز گل آرایی شده‌اند و جکوزی دارند. برای رزرو هتل مشهد به خصوص در ایام شلوغ و مناسبت‌های خاص بهتر است از چندین روز قبل اقدام کنید تا بتوانید هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-07-09 09:13

افزودن دیدگاه جدید