کد مطلب: 

210318

محاکمه یک زن کثیف که با پسرش ازدواج کرد!

یک زن در اقدامی کثیف با پسرش ازدواج کرده بود که باید محاکمه شود.
محاکمه یک زن کثیف که با پسرش ازدواج کرد!

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، یک مادر و دختر در دادگاه ایالت "اوکلاهاما" آمریکا به خاطر ازدواج فامیلی، مجرم شناخته شدند. این دونفر هرگونه اتهام نزدیکی جنسی با یکدیگر را رد کرده و از به زبان آوردن دلیل این ازدواج خودداری کردند.

پلیس محلی پس از بررسی پرونده های مادر خانواده "پاتریشیا آنه اسپن" متوجه شد که این زن در سال 2008 میلادی نیز با پسر خود ازدواج کرده بوده است. پسر جوان 15 ماه پس از ازدواج، به دادگاه درخواست طلاق کرد. پس از گذشت چند سال، این زن در ماه مارس 2017 میلادی با دختر خود "میستی ولوت دون اسپن" ازدواج کرد.

ماجرا از این قرار است که سالها پیش از این، دادگاه حق حضانت 3 فرزند او را از وی گرفت و این وظیفه به پدربزگ و مادربزرگ آنها سپرده شد. پاتریشا مطمعن بود که اگر در مدارک و اسناد، او کفالت دختر 25 ساله خود "میستی" را بر عهده ندارد و ولی قانونی وی به شمار نمی آید، پس ازدواج با او نباید مانعی داشته باشد و قانونی است.

این دو زن (مادر و دختر) نتوانستند به دادگاه بگویند که دلیلشان از کار چه بوده است. ولی هر دو آنها وجود هر گونه رابطه جنسی با یکدیگر را رد کردند. به حکم دادگاه، این دو زن بازداشت شده و روانه زندان شهر "دانکن" شدند. روزنامه ایدیپندنت در ادامه می نویسد که بر اساس قوانین ایالت اوکلاهاما، ازدواج با قوام نزدیک، چه با رابطه جنسی و چه بدون رابطه جنسی، جرم شناخته می شود. ازدواج های همجنسگرایان در ایالت اوکاهاما از سال 2014 میلادی به رسمیت شناخته می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-24 14:30

افزودن دیدگاه جدید